Maandbedrag handmatig aanpassen na opzeggen Toon?? | Eneco Community
vraag

Maandbedrag handmatig aanpassen na opzeggen Toon??

Ik heb Toon opgezegd, omdat als ik een avonddienst (mijn diensten zijn te onregelmatig om er een weekschema van te maken) heb ik mijn toon handmatig op vakantiestand moet zetten. Dit vergeet ik regelmatig. De NEST heeft een even weg functie die de thermostaat in slaap stand zet als je weg loopt met de telefoon waar je de app op hebt staan.

Alleen moet ik nu hand matig mijn Eneco maandbedrag omlaag halen of gebeurt dit automatisch.

2 Reacties

Jammer dat je geen Olisto (vroegere Triggi) App hebt gebruikt, die zet Toon®️ keurig op Weg als je smartphone buiten een voorafgekozen cirkel komt. Dus de geofence instelling.

Je zegt Toon®️ opgezegd, maar je bedoelt vermoedelijk het abonnement ad €4,50 p/m bij Toon®️ om extra functies te kunnen gebruiken.

Vroeger zat dit bedrag in je voorschot, maar volgens mij is dat daaruit verwijderd.
En zou er voor jou niets veranderen.

Even voor het laatste een moderator afwachten.
Reputatie 3
Hi @irDiederik,

Bedankt voor je bericht, slim om even te checken! Bij opzegging van Toon komt het abonnementsgeld te vervallen. Je ontvangt hierover een eindnota en de opzegtermijn is één maand. Dit wordt automatisch in je termijnbedrag bijgewerkt.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen