Maandbedrag aanpassen in Toon | Eneco Community
beantwoord

Maandbedrag aanpassen in Toon

• 16 maart 2018
  • 7 reacties
  • 333 Bekeken

Reputatie 1
Badge
  • Energiekeling (level 11)
  • 20 reacties
Goedemiddag,

Weet niet of dit hier mag staan, anders verwijder het maar.

Heb zojuist mijn termijn bedrag aangepast, zou een van de moderators het nieuwe termijn bedrag naar mijn Toon willen pushen.

Alvast vriendelijk bedankt en voor iedereen een fijn weekend.
icon

Beste antwoord door Rodney 16 maart 2018, 16:21

Hi @Johcar,

Helemaal prima toch om dit langs deze weg te regelen. 😉 Ik heb het verbruik aangepast naar jouw gewenste termijnbedrag, de bijbehorende inschatting stuur ik ook naar jouw Toon toe.

Tot je dienst en ook vast een mooi weekend!
Bekijk origineel

7 Reacties

Reputatie 3
Hi @Johcar,

Helemaal prima toch om dit langs deze weg te regelen. 😉 Ik heb het verbruik aangepast naar jouw gewenste termijnbedrag, de bijbehorende inschatting stuur ik ook naar jouw Toon toe.

Tot je dienst en ook vast een mooi weekend!
Reputatie 1
Badge +1
Ik heb zojuist ook mijn maandbedrag gewijzigd, kan het nieuwe bedrag naar Toon gepushed worden? Bedankt!
Reputatie 5
Badge +3
Ik heb zojuist ook mijn maandbedrag gewijzigd, kan het nieuwe bedrag naar Toon gepushed worden? Bedankt!

Hoi Erik,

Jouw nieuwe termijnbedrag heb ik naar Toon gepushed 🙂 Ik wens je alvast een mooi paasweekend!

Groet, Audrey
Badge +1
kan 1 van u mijn juiste maandbedrag pushen naar mijn Toon, ik mijn maandbedrag eergisteren aangepast in mijn Eneco.

dankuwel
Reputatie 6
Badge +2
kan 1 van u mijn juiste maandbedrag pushen naar mijn Toon, ik mijn maandbedrag eergisteren aangepast in mijn Eneco.

dankuwel

@Dwitkamp

Het maandbedrag is nu aangepast in je Toon. In de loop van de dag zal dit zichtbaar zijn voor je.

Groetjes,
Chantal
Badge +2
Ik heb mijn maandbedrag aangepast, kunt u dit pushen naar mijn Toon.
@Toonuser

Goedemiddag,
Zojuist nieuwe waardes naar Toon verstuurd! Thanks voor de melding:)

Groet,
Dionne

Reageer