Lokale toegang | Eneco Community
beantwoord

Lokale toegang

• 18 januari 2014
  • 54 reacties
  • 9022 Bekeken

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

54 Reacties

Reputatie 3
Badge +1
Forum en topics zijn toch wel handig, want even de lokale toegang proberen, werkte inderdaad niet. Na doorlezen van Topic de oplossing gevonden en het werkt door de 2 stappen uit te voeren.
(Ik ga er verder niets mee doen, maar kan er potentieel iets mee.)
Wat ik nu echter vreemd vindt en dit is voor de moderator : Eigenlijk is dit topic klaar, met oplossing zou dus gesloten kunnen worden. Tevens is er door de moderator toegezegd dat het naar het ontwikkel team gaat. Hier ook niets meer van gehoord, terwijl de oplossing al wel bekend is en er bv in het scherm als je lokale toegang aanzet, er ook bij komt te staa, dat je zwave aan moet zetten)
Mijn tip aan de moderators tijdens Eneco forum bijeenkomst was om evt topics te sluiten ( wel ter inzage), evt oplossingen kort en bondig aan te geven en tevens een mogelijk ereaktie van software mensen of dit echt de oplossing is, toe te voegen.
Misschien is mijn opmerking een start voor een nieuw topic om Eneco en moderators verder te helpen.
(PS bij storing Wifi en mogelijke oplossing statisch IP adres, hetzelfde idee om dit in een tutorial te zetten?)
Het sluiten van topic's is eerder aan de orde geweest.
Er wordt bewust voor gekozen dat niet structureel te doen.
Men wil ten alle tijden een forumlid, ook op een bestaand (oud), beeindigd topic, open houden voor reactie.
Reputatie 3
Badge +1
Ton, dan zou ik voorstellen, dat de moderator dit virtueel sluit, met een samenvatting van probleem en oplossing en evt aanvulling met info van software team.
Hoeven ze ook elk topic niet meer te volgen, en heeft het een status.
PS, de moderator heeft in dit topic nog een aktie open staan mbt software, dus die kan nog beantwoordt worden.
Hoi Ruud,

Je sluit of je sluit niet; virtueel kan niet m.i.
Als er een reactie is geweest stijgt het topic omhoog in de lijst met "actieve topic's".
Geen reactie dan zakt het topic gewoon weg.
Een prima methode.

Alleen een ts (eigenaar van een topi) kan expliciet er om vragen, vooral als er "gezever" ontstaat wat niets meer feitelijk aan het topic bijdraagt, dan wordt nog wel eens een slotje erop gezet.