Lijst met ketels die goed werken met Toon | Eneco Community
vraag

Lijst met ketels die goed werken met Toon

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

28 Reacties

Atag, Vaillant en Intergas komen binnenkort met nieuwe cv ketels. Atag i-series, Vaillant iQ, Intergas HRX en Extreme met een jaartaprendement van 122%!
De HRX is iets groter dan een schoenendoos en er passen bijna twee in de Vaillant iQ, dat net zo groot is als de huidig EcoTEC's Plus.
Atag heeft een aparte module nodig om met de Toon te werken (net als Nefit), ze willen liever de Atag One verkopen...
Remeha's werken ook prima met de Toon, maar helaas geen echte nieuwe ketels.

De nieuwe Intergas HRX spreek mij wel aan, met een minimaal vermogen van 4Kw, digitaal display, nieuw warmtewisselaar en aansturing, verwarmen en douchen tegerlijktijd, lekker klein, volledig OT en geen driewegklep. Wat er niet is, kan ook nooit stuk gaan.

Dat laatste ben ik helemaal met je eens. De Intergas die ik nu heb heeft ook al geen 3-weg klep meer!
@jvdl,
Vaillant IQ (cw3) 720x440x334, Intergas HRX (cw3,4,5) 600x400x260. Daarom zei ik ook "er passen bijna twee in de Vaillant iQ". Als je naar cm3 uitrekent dan scheelt het niet veel.:D
Reputatie 7
Badge +7
maar is dan nog steeds groter dan een schoenendoos :)
maakt niet uit hoor , mits hij leverbaar word voor een redelijke prijs .

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen