Levertijd Toon | Eneco Community

Levertijd Toon

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

92 Reacties

Reputatie 3
Badge
Ja ok, maar geen echte bestelling dus. Niet dat dit verschil maakt in het feit dat ze je melden dat deze in najaar beschikbaar komt. Ik heb iets gehoord over regio rotterdam waar ze nu druk bezig zijn (woon in westland en heb toon) maar overijssel en groningen wat ik ook al ergens hoorde. lijkt me dat het allemaal nog tijdje duren gaat.
denk dat ik maar is weer ga bellen,:mad:
Badge
Ik heb precies 9 weken moeten wachten voordat Toon afgelopen woensdag bij mij in Den Haag werd geïnstalleerd.
ach ik wacht al sinds 5 juli en ik ben nog steeds niet gebeld voor een afspraak, zucht
ach ik wacht al sinds 5 juli en ik ben nog steeds niet gebeld voor een afspraak, zucht
ach ik wacht al sinds 13 juni gelijk met een gas en elektra contract en ik heb gereserveerd ik vind dat het veel telang duurd met alles.
Reputatie 5
Badge +3
@wolter72
Welkom op ons forum! Je aanvraag is helemaal in orde. Ik heb mijn collega gevraagd om vandaag telefonisch contact met je op te nemen, voor het maken van een afspraak.

@hendriklampe
Ik heet je graag van harte welkom op het forum. Je aanvraag is bekend bij ons. Ik heb zojuist voor je geïnformeerd en helaas heeft de afhandeling van je aanvraag vertraging bij ons opgelopen om technische redenen. Ik kan me goed voorstellen dat je vind dat het te lang duurt. We nemen zo snel mogelijk contact met je op om je uitsluitsel te geven over de verwachte leverdatum. Ik hoop dat je nog even geduld kunt opbrengen en dat het spoedig in orde komt voor je!

Groet, Kelly
@wolter72
Welkom op ons forum! Je aanvraag is helemaal in orde. Ik heb mijn collega gevraagd om vandaag telefonisch contact met je op te nemen, voor het maken van een afspraak.

Groet, Kelly

Helemaal goed, hartstikke bedankt.
Badge
Toen ik alweer 8 weken op mijn Toon moest wachten, vond ik het tijd om eens te bellen met Eneco. Een medewerkster vertelde mij dat er volgens het systeem nét een afspraak voor mij zou zijn ingepland en dat de monteur volgende week woensdag langs zou komen. Op de vraag waarom mij dat niet netjes was doorgegeven moest zij het antwoord schuldig blijven.

Het lijkt mij sterk dat als ik na 8 weken bel er toevallig nét een afspraak is gemaakt. Waarom hebben ze mij dan niet meteen gebeld voor een installatie-afspraak zoals vermeld in de brief-met-activeringscode?

Mijn vermoeden is dat het zinvol lijkt om, als je al 8 weken wacht op Toon, contact op te nemen met Eneco.
Misschien dat er, geen idee waarom, aanvragen onderin het inbakje blijven steken?

Reputatie 5
Badge +3
@wolter72,

Mijn collega geeft aan dat hij je net al een paar keer geprobeerd heeft te bereiken, maar dat de verbinding steeds wordt verbroken. Ik weet niet wat daar de oorzaak van is, maar ik meld het maar even 🙂. Je wordt later vandaag nog een keer gebeld.

Groet, Kelly
@wolter72,

Mijn collega geeft aan dat hij je net al een paar keer geprobeerd heeft te bereiken, maar dat de verbinding steeds wordt verbroken. Ik weet niet wat daar de oorzaak van is, maar ik meld het maar even 🙂. Je wordt later vandaag nog een keer gebeld.

Groet, Kelly

Klopt dat is op mijn mobiel, kan ze beter het huisnr even bellen.

Groet Wolter
Reputatie 5
Badge +3
@wolter72
Ik heb het doorgegeven, maar kan nu niet meer beloven dat het vandaag nog lukt. Als je wilt, kun je zelf ook bellen voor een afspraak via 0900 2353632.

Prettig weekend voor straks alvast!

Groet, Kelly
Reputatie 3
Badge
Vraagje voor de consumenten die toon nog niet hebben (@moderators). In welke gebieden is Toon nu leverbaar en klopt het dat de levertijden langer zijn geworden?
@wolter72
Ik heb het doorgegeven, maar kan nu niet meer beloven dat het vandaag nog lukt. Als je wilt, kun je zelf ook bellen voor een afspraak via 0900 2353632.

Prettig weekend voor straks alvast!

Groet, Kelly

Ik heb ze gebeld en ze kunnen mijn gegevens niet vinden :(
Reputatie 5
Badge +3
@wolter72,
Dat vind ik heel vreemd. Ik ga het gelijk uitzoeken, naar verwachting weet ik morgen meer!

Groet, Kelly
@wolter72,
Dat vind ik heel vreemd. Ik ga het gelijk uitzoeken, naar verwachting weet ik morgen meer!

Groet, Kelly

Het is inmiddels alweer opgelost had het nummer van het verkeerde instalatiebedrijf gekregen, de afspraak staat voor volgende week. Bedank voor alle moeite.

Groet,
Wolter
Reputatie 4
Badge +1
Prima! Goed dat het opgelost is en de afspraak is gemaakt.

Groet,
Mike
Reputatie 2
Badge +1
Vraagje voor de consumenten die toon nog niet hebben (@moderators). In welke gebieden is Toon nu leverbaar en klopt het dat de levertijden langer zijn geworden?

@Jeroen Ruiter

Als Toon weer beschikbaar is, dan is hij in heel Nederland leverbaar.
Bij beschikbaarheid van Toon zijn de levertijden hetzelfde gebleven.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen