Levering Toon | Eneco Community
beantwoord

Levering Toon

• 29 december 2015
  • 5 reacties
  • 210 Bekeken

begin december via telefoon actie 4 jaar contract afgesloten met levering van Toon
Na twee weken nog geen brief met activatiecode ,zoals vermeld in contract
op 17 december contact gehad met Eneco,mijn aanvraag was blijven ,,hangen,,
eerste aanvraag werd geannuleerd en opnieuw aangemaakt ,zijn nu weer twee weken verder en weer niks
Hoe lang kan dit duren ,had zo mooi uitgekomen tijdens mijn vrije dagen in december ,waar we wel vanuit zijn gegaan ,door de tijdspanne die gesteld wordt in het contract
Hoe nu verder !!
icon

Beste antwoord door dekneet 1 februari 2016, 00:46

15 januari de Toon geplaatst gekregen ging echt top met duidelijke uitleg
Alleen gas en elektra kan ik nog niet zien ,hiervoor moeten nog slimme meters geplaatst worden
Deze aanvraag loopt wel maar kan 6 tot 12 weken duren ,wat dan wel weer jammer is
De monteur heeft alleen de twee losse opnemers die in het doosje van de Toon moeten zitten mee genomen deze horen er denk wel bij te zitten ook als ze niet nodig zijn
Hoe zit het als ik ze eventueel nodig heb ,bij verhuizen bijvoorbeeld
Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

5 Reacties

Reputatie 4
Badge +1
Hallo dekneet,

Dank voor jouw bericht, fijn dat je dit even aankaart. Ik kan me voorstellen dat je uitkijkt naar Toon en het gehele proces graag wat vlotter ziet verlopen. Sorry dat dit nu zo gaat! Ik heb dan ook gelijk gecheckt hoe de aanvraag van Toon er voor staat. We hebben nu inderdaad een nieuw installatieverzoek verstuurd richting het installatiebedrijf. Dat is gebeurd naar aanleiding van jouw contact met mijn collega's. Het installatiebedrijf neemt nu verder contact met jou op voor een afspraak. Als dat nog niet is gebeurd, mag je ook eventueel zelf alvast bellen via 030 - 635 8877.

Nogmaals; sorry dat het zo is gelopen!

Groet,
Mike
mike
heb inderdaad installatie afspraak kunnen maken voor vrijdag 15-01
Kijk dat is een goed bericht!
En lekker snel ook, laat je even weten hoe het verlopen is?
15 januari de Toon geplaatst gekregen ging echt top met duidelijke uitleg
Alleen gas en elektra kan ik nog niet zien ,hiervoor moeten nog slimme meters geplaatst worden
Deze aanvraag loopt wel maar kan 6 tot 12 weken duren ,wat dan wel weer jammer is
De monteur heeft alleen de twee losse opnemers die in het doosje van de Toon moeten zitten mee genomen deze horen er denk wel bij te zitten ook als ze niet nodig zijn
Hoe zit het als ik ze eventueel nodig heb ,bij verhuizen bijvoorbeeld
Badge +5
begin december via telefoon actie 4 jaar contract afgesloten met levering van Toon
Na twee weken nog geen brief met activatiecode ,zoals vermeld in contract
op 17 december contact gehad met Eneco,mijn aanvraag was blijven ,,hangen,,
eerste aanvraag werd geannuleerd en opnieuw aangemaakt ,zijn nu weer twee weken verder en weer niks
Hoe lang kan dit duren ,had zo mooi uitgekomen tijdens mijn vrije dagen in december ,waar we wel vanuit zijn gegaan ,door de tijdspanne die gesteld wordt in het contract
Hoe nu verder !!

Kijk in het andere dubbele topic van je voor mijn reactie.