Laagste stroomgebruik verkeerde waarde | Eneco Community
vraag

Laagste stroomgebruik verkeerde waarde

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

87 Reacties

Badge
Ik heb toon opengezet en hierbij de screenshots van vanmorgen.

Reputatie 7
Badge +6
@Allen

Degenen die die de toegang hebben aangezet, mogen deze uit zetten. Mochten er eerder mensen zijn die dit probleem ervaren op hun Toon dan horen we het graag, dan kan ik dit melden. Dit probleem is in onderzoek en we hopen spoedig een oplossing hiervoor te hebben
Reputatie 7
Badge +8
@Allen

Degenen die die de toegang hebben aangezet, mogen deze uit zetten. Mochten er eerder mensen zijn die dit probleem ervaren op hun Toon dan horen we het graag, dan kan ik dit melden. Dit probleem is in onderzoek en we hopen spoedig een oplossing hiervoor te hebben

Thanks voor de terugkoppeling Folkert, hij staat inmiddels weer uit!
Ik hoop dat er snel duidelijkheid komt, wat er nou exact mis is!

@mpleizr

Blijft deze ook op 0 staan of zie je daar vandaag een andere waarde staan?

Hallo Folkert,

Vandaag staat hij nog steeds op 0 (zie foto van vanavond)

Zal toon opengooien voor onderzoek indien noodzakelijk

Hier nooit problemen ondervonden tot recent de laatste update. In een ander topic refereert men naar een evt interferentie met een ander frequentie gebied zoals een weerstation. Dit is bij mij niet van toepassing. Ook nooit uitval adapter slimme meters
Mocht je nog willen inloggen Folkert hij staat open. Bij mij geeft de tegel 0 Watt aan, ik had gister een kleine onderbreking en nu blijft hij heel de tijd daar op staan terwijl het ergens op 126 Watt zou moeten staan.
UP

Nog steeds geen verandering wat betreft laagste gebruik. Hij blijft op zero. Reset opnieuw installeren helpt niets

@mpleizr

Blijft deze ook op 0 staan of zie je daar vandaag een andere waarde staan?

Hallo Folkert,

Vandaag staat hij nog steeds op 0 (zie foto van vanavond)

Zal toon opengooien voor onderzoek indien noodzakelijk

Hier nooit problemen ondervonden tot recent de laatste update. In een ander topic refereert men naar een evt interferentie met een ander frequentie gebied zoals een weerstation. Dit is bij mij niet van toepassing. Ook nooit uitval adapter slimme meters
Kan 1 van de Eneco medewerkers aangeven wat de status van dit probleem is? Kunnen we een oplossing in de volgende release van Toon verwachten?
Reputatie 7
Badge +6
@Windvlaag

Dat kan ik niet met zekerheid zeggen, we streven er wel naar.
Bedankt voor je antwoord Folkert. Duimen dan maar dat het bij de volgende update is gefixed.
Bedankt voor je antwoord Folkert. Duimen dan maar dat het bij de volgende update is gefixed.

Nou jullie hebben geduimd, dat heeft gewerkt.

De nieuwste update voor veldtesters 3.6.2 heeft op dat gebied een wijziging doorgekregen. Het bleek dat om 24:00 uur de waarde niet werd gereset.
Nou kijken/testen of het werkt.
Reputatie 5
Badge +6
Ziet de tegel de nieuwe dag wel? Eenvoudig uit te testen door op een avond even voor 12:00 uur een grote stroom verbruiker aan te zetten. Om 12:00 moet dan de tegel laagste verbruik gelijk worden aan verbruik nu.
Was ik drie weken geleden heel dicht bij het probleem/oplossing 🙂
Hij zag de nieuwe waarde niet en hield steeds de laagst eerdere waarde aan.
Nu met de reset moet dat dus beter werken.
De komende dagen moeten we dat als veldtesters dus nog even afwachten.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen