beantwoord

Koppeling Toon en energiecontract?

Sinds maandag 11 september neem ik stroom en gas af van Eneco, is het mogelijk dat ik nu meer kan inzien op mijn toon kwa of ik nog onder mijn termijn bedrag zit enzo?

Groet,
Rob
icon

Beste antwoord door Brandje 13 september 2017, 12:39

Hoi Rob,

Dat kan zeker, maar daarvoor heb je dan wel een abo nodig.
Als je wilt weten wat wel en niet kan hiermee; kijk dan hier even:

https://www.eneco.nl/toon-thermostaat/hoe-werkt-toon/toon-abonnement/

Omdat je contract nog zo jong is duurt het enkele dagen voordat Eneco deze gegevens (inzake je energiecontract) naar je Toon heeft gepusht.

Zonodig kan je over enkele dagen je verzoek herhalen als vergeten zou worden de relatie met je Toon te leggen.

Bekijk origineel

3 Reacties

Hoi Rob,

Dat kan zeker, maar daarvoor heb je dan wel een abo nodig.
Als je wilt weten wat wel en niet kan hiermee; kijk dan hier even:

https://www.eneco.nl/toon-thermostaat/hoe-werkt-toon/toon-abonnement/

Omdat je contract nog zo jong is duurt het enkele dagen voordat Eneco deze gegevens (inzake je energiecontract) naar je Toon heeft gepusht.

Zonodig kan je over enkele dagen je verzoek herhalen als vergeten zou worden de relatie met je Toon te leggen.
Hoi @Brandje

Bij het bestellen van de toon heb ik zo'n service abonnement afgesloten, en zou ingaan zodra er een slimme meter geplaatst zou zijn.

Inmiddels is dat alweer 4 maanden geleden, dat de oude meters vervangen zijn.
3 maanden geleden heb ik nog contact gehad met de klantenservice van Eneco, en de medewerker vertelde mijn dat Toon service abonnement al geactiveerd was.

En dat is het naar mijn weten ook, want mijn toon kan ik via mijn iphone bedienen, en ook mijn verbruikshistorie kan ik inzien vanaf mei 2017.

Groet,
Rob
Oké dan is dus je abo actief bij je Toon.
Dan zullen de gegevens van je contract wat je gister hebt afgesloten dus nog naar je Toon gezonden moeten worden, zoals de afgesproken prijzen.
Dat geldt ook voor je geschatte jaarverbruik.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen