Klacht toon promotie team | Eneco Community
beantwoord

Klacht toon promotie team

• 3 december 2015
  • 1 reactie
  • 318 Bekeken

Goedde dag allemaal,

1 dec werdt ik gebelt door een van de medewerkers van eneco (voor toon/contract).
Ik werdt goed geinspireerd door toon en wou even de opties weten. Waarop de telefoonnist tegen mij zei dat hij mij het contract zou sturen. Dat ik zelf de tijd had om te onderzoeken. En als ik er niet op zou reageren dat er niks in werking wordt gebracht. Helelaas tot mijn spijt. Krijg ik nu een formulier thuis. Dat alles al in werking is gezet. En ik rond eind december de definitieve leveringsdatum is gezet. Als het goed is heeft de telefoonist is kwestie dit ook op opnamen band staan. Toen hij bij zijn laaste vraag kwam van "heeft u nog vragen". Ik ben een beetje teleurgesteld in eneco en hoop voor een goedde oplossing.

Vriendelijke groet,

Bart van den broek
icon

Beste antwoord door Audrey 4 december 2015, 11:41

Hi B.Van den Broek,

Als ik zo afga op je verhaal heb je ons gevraagd om een offerte en niet om een contract. Toch heb je een contract van ons ontvangen. Onze excuses hiervoor! Ik zie dat je inmiddels telefonisch contact met ons opgenomen hebt en we het contract voor Toon hebben geannuleerd. Je kunt ons natuurlijk opnieuw benaderen als u nog interesse heeft in Toon.

Groet, Audrey
Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

1 Reactie

Reputatie 5
Badge +3
Hi B.Van den Broek,

Als ik zo afga op je verhaal heb je ons gevraagd om een offerte en niet om een contract. Toch heb je een contract van ons ontvangen. Onze excuses hiervoor! Ik zie dat je inmiddels telefonisch contact met ons opgenomen hebt en we het contract voor Toon hebben geannuleerd. Je kunt ons natuurlijk opnieuw benaderen als u nog interesse heeft in Toon.

Groet, Audrey