klacht.nl vergoeding toon abbo | Eneco Community
vraag

klacht.nl vergoeding toon abbo

• 27 oktober 2016
  • 1 reactie
  • 169 Bekeken

Reputatie 2
Badge
  • Kind aan huis (level 12)
  • 44 reacties
Gisteren gepost op klacht.nl (naam is weggehaald ivm privacy van de klacht):

gedeeltelijke citaat:
3-jarig contract genomen bij eneco vanwege toon. Deze werkt uitermate slecht.
De app waarmee hij bediend wordr is vaak uit de lucht of werkt niet.
Dit probleem is bij velen (lees en zoek op google ook) en wordt niets aan gedaan. Ook sommige functies op de toom werken niet meer en er wordt aangegeven dat de basis het diet en de rest geen prioriteit heeft.
Zo ben ik ook maanden vanaf februari dit jaar aan het lijntje gehouden.
Uiteindelijk via internet contact gezocht en krijg je een aanbieding voor vergoeding van 10,50 wat totaal niet in verhouding staat. Na meer dan een uur te bellen, zou ik de kosten voor de niet werkende toon terug krijgen. Zonder de toon wil een klant niet bij het dure eneco zitten voor z\’n energie.

Antwoord eneco :

Spijtig dat u een klacht heeft.
We vinden het erg vervelend dat er problemen zijn met de Toon apps, we werken er hard aan om dit stabiel te laten werken. Wel zijn wij blij dat Toon naar behoren werkt, want de thermostaatfunctie is inderdaad de belangrijkste functie van Toon. De hoogte prioriteit ligt uiteraard ook bij het werken van alle functies van Toon, zo ook de app. We hebben u een compensatie aangeboden voor 3 maanden gratis abonnementskosten, wat meer vergoed dan het ongemak van niet eens een maand met de Toon app.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
********* (naam collega verwijderd door moderator)
Eneco

Gaat Eneco alle klanten nu compenseren die Toon hebben...

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

1 Reactie

Reputatie 7
Badge +6
@blackie

Ik heb het intern voor je nagevraagd. Deze klant heeft compensatie gekregen voor meerdere redenen dan alleen deze storing. Ik kan me voorstellen dat de reactie van mijn collega je een ander idee geeft. Het lijkt erop dat mijn collega een gedeelte van de klacht heeft gemist en hierdoor geen volledig antwoord heeft geformuleerd. Onze excuses voor de verwarring. Ik kan verder niet op de inhoud van deze specifieke klacht ingaan, dit in verband met privacy redenen. De naam van mijn collega heb ik uit je bericht verwijderd, het is namelijk tegen de huisregels om dit in berichten te vermelden.