Ketel regeling | Eneco Community
vraag

Ketel regeling

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

30 Reacties

Ik denk dat mijn toon helemaal op hol is want mijn vrouw appt net dat het heel warm is thuis en dat toon maar blijft stoken...

Laat haar dan de temperatuur laag zetten en Toon een harde reset geven.
Ik heb de support gebeld aangezien het niet beter werd. Die hadden via meekijken op afstand ook geen idee wat er aan de hand was. Volgens hen stonden mijn programma's ook een graad hoger dan dat ze zichtbaar zijn op mijn Toon. Heel vreemd. Mijn programma van 20 graden was volgens hen 21 graden, ik moet alles opnieuw instellen en hopen dat het dan beter gaat en foto's van mijn Toon maken en opsturen als het niet beter gaat. Heb er nu al 1 waar mijn CV staat te loeien, het 21,5 graad in huis is en de thermostaat op 20 graden staat. Te heet in huis maar toch verwarmen, vreemde zaak.
Oke, maar hebben ze niet geadviseerd handmatig een correctie aan te brengen in het menu?
Oke, maar hebben ze niet geadviseerd handmatig een correctie aan te brengen in het menu?Ik heb al sinds de installatie een -0,5 graad correctie in mijn settings zitten. Maar die geldt uiteraard voor zowel de thermostaat en de programma's, dus dat heeft volgens mij geen verband met het feit dat er wordt 'oververhit'
Oke, maar hebben ze niet geadviseerd handmatig een correctie aan te brengen in het menu?Ik heb al sinds de installatie een -0,5 graad correctie in mijn settings zitten. Maar die geldt uiteraard voor zowel de thermostaat en de programma's, dus dat heeft volgens mij geen verband met het feit dat er wordt 'oververhit'

Voor de pure overshoot niet maar je dwingt Toon®️ af, maar je hebt dat al een stukje gedaan.
Laat ze het maar mooi onderzoeken; sommige worden geholpen door Toon®️ een fabrieksherstel te geven waarbij de programma's ook verloren gaan en Toon®️ volledig op nieuw inleren wordt gezet.
Wordt vervolg dus!
Reputatie 7
Badge +6
@R. Jansen

Is het mogelijk een foto van je programma te plaatsen dan kijk ik het een en ander voor je na.