Kassa over Toon | Eneco Community

Kassa over Toon

• 6 december 2014
  • 38 reacties
  • 3888 Bekeken

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

38 Reacties

Reputatie 4
Badge +1
Hallo Ton,

In de uitzending is er ook een vergelijking gemaakt op basis van het 4jarige contract. Om die reden gebruiken wij ook het 4jarig contract. Wat zijn jouw bevindingen rondom het 2jarig contract i.c.m. Toon?

Groet,
Mike
Hallo Ton,

In de uitzending is er ook een vergelijking gemaakt op basis van het 4jarige contract. Om die reden gebruiken wij ook het 4jarig contract. Wat zijn jouw bevindingen rondom het 2jarig contract i.c.m. Toon?

Groet,
Mike

Hoi Mike,

Ze gingen uit van 4 jaar en een volledige gratis Toon, mijn ik vind dat de 2 jarige optie alleen met 75 euro monteurskosten ook meegenomen had moeten worden bij Kassa.
Dat had een eerlijker overzicht opgeleverd!
Hij hangt op dit moment aan de want mijn toon maar werkt nog niet om dat mijn energie meter te diep weg ligt en dit de sensor dus niet kan zien de slimme meter word geplaatst nog even wachten
Hij hangt op dit moment aan de want mijn toon maar werkt nog niet om dat mijn energie meter te diep weg ligt en dit de sensor dus niet kan zien de slimme meter word geplaatst nog even wachten

Dat is pech hebben!
Kon er dan geen repeater geplaatst worden..............
Heeft monteur niet over gesproken
Reputatie 7
Badge +6
@Brandje & willem.lensink

Ik neem aan dat de afstand tussen het doorzichtige gedeelte van de meter en de elektraschijf te ver uit elkaar liggen, en dat er daarom slimme meters besteld zijn.
Dat klopt inderdaad hij zit te diep weg dus zij de monteur dat de slimme meter er tussen moet duurt ongeveer 6tot 12 weken

Ik neem aan dat de afstand tussen het doorzichtige gedeelte van de meter en de elektraschijf te ver uit elkaar liggen, en dat er daarom slimme meters besteld zijn.

Hoi Folkert,

Nou is het duidelijk!
Bedankt voor de aanvulling!
ik kon er al weer een krijgen eneco belt net om een afspraak te maken om de toon te instaleren hahah zij ik heb al toon alleen hij werkt nog niet maar dat komt vast in order :$:$:$
limonadegazeuse mmmmm

ik drink het nog steeds

.
Heb je die rommel nog steeds staan?

Die meters zijn om een heel andere reden besteld. Iedere elektriciteitsleiding heeft een zeker verlies, en die verliezen willen ze domweg doorberekenen aan de klant. Volgens mij is dat de reden. Je weet wel "Big brother", ze willen echt ALLES van je weten. Zelfs wanneer je naar de wc gaat.\
Dat de communicatie met de Toon misschien iets beter gaag lopen is dan toevallig meegenomen.
Laten ze eerst maar eens beginnen met iedere huidige gebruiker van Toon zo'n lamp en/of stekker toe te sturen.
Maar heb er al invocatie over ingelezen maar dat kun je uit zetten dus ze weten niet alles

Die meters zijn om een heel andere reden besteld. Iedere elektriciteitsleiding heeft een zeker verlies, en die verliezen willen ze domweg doorberekenen aan de klant. Volgens mij is dat de reden. Je weet wel "Big brother", ze willen echt ALLES van je weten. Zelfs wanneer je naar de wc gaat.\
Dat de communicatie met de Toon misschien iets beter gaat lopen is dan toevallig meegenomen.
Laten ze eerst maar eens beginnen met iedere huidige gebruiker van Toon zo'n lamp en/of stekker toe te sturen.

Typisch weer een reactie, die hier in dit topic niet thuis hoort en ook nog eens gestoeld is op foutieve aannames............:@