Kan niet inloggen op de app ondanks een actief abonnement | Eneco Community
vraag

Kan niet inloggen op de app ondanks een actief abonnement

  • 4 januari 2019
  • 1 reactie
  • 57 Bekeken

Beste lezer, ik ben vanaf september 2018 overgestapt naar de Nuon maar wilde wel graag de Toon behouden.
Nu betaal ik netjes de abonnementskosten maar kan helaas niet zoveel met de toon, inloggen op de app gaat niet, ik krijg de melding dat ik geen klant meer ben dus ook geen gebruik kan maken van de app. Beetje jammer dat ik wel betaal maar er dus geen optimaal gebruik van kan maken.

1 Reactie

Reputatie 6
Badge
@SonjaVerbeek1972

Welkom op het Eneco forum! Jammer dat je niet meer "volledig" onderdeel meer uitmaakt van de Eneco familie 😞, maar als ik het zo lees heb je de Toon app niet opgezegd en moet je hier nog gebruik van kunnen maken. Als je je klantnummer toevoegt aan je profiel dan kan ik voor je controleren waarom het inloggen niet wil lukken.

Groet, Urgel

Reageer

    Cookiebeleid

    Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

    Accepteren Cookie instellingen