Kan het weerbericht op Toon Actueler? | Eneco Community

Kan het weerbericht op Toon Actueler?

• 21 september 2019
  • 38 reacties
  • 582 Bekeken

Toon eerste bericht

38 Reacties

Uiteraard houd ik de vinger op de pols.
Ik kom er op terug.
Één ding is zeker en dat bleek rond het middaguur, aan Toon®️ ligt het zeker niet.

Jij ook een fijne avond Jan.
Reputatie 3
Badge +3
Hier (20:08) nog een wolk.
Had de maan moeten zijn of anders een wolk met regendruppels.
Hoi Jan,

Eindelijk is bij mij weer het ikoontje, nu uiteraard een zonnetje, weer zichtbaar.
Zullen we vanavond rond 19:40 nu wel even vergelijken?
Reputatie 3
Badge +3
Hoi Jan,

Eindelijk is bij mij weer het ikoontje, nu uiteraard een zonnetje, weer zichtbaar.
Zullen we vanavond rond 19:40 nu wel even vergelijken?

Gaan we doen Ton.
Laat het nu hier dan vandaag juist eens mis gaan. Hier al de gehele dag een grijze wolk op toon. Die van Twente doet het wel correct. Nu ligt Zwolle eruit
Reputatie 3
Badge +3
Ze moeten maar eens met buienradar in gesprek gaan. Kijken waar die vertraging vandaan komt. Leuk dat het er op zit, maar het moet wel werken.
Er is dus duidelijk geen zekerheid te verkrijgen met deze Weer applicatie.
Erg jammer!😢
Reputatie 3
Badge +3
Er is dus duidelijk geen zekerheid te verkrijgen met deze Weer applicatie.
Erg jammer!😢

Ja, weer een functie waar we (nog) niets aan hebben. Zelfs onze Remeha avanta geeft de waterdruk (bar) niet door, welke ketel wel?
De Intergas van de nieuwere types bv de HRE series.
Mijn simpele, maar oh zo goed werkende CV Intergas HR combi compact 22 helaas niet.

Maar eerlijk is eerlijk dit ligt dus niet aan Toon®️.
Reputatie 2
Badge
Nu bijna dagelijks is er een ? of streepje zichtbaar en is er geen verbinding met de server en wordt er geen weer informatie getoond. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Reputatie 3
Badge +3
Nu bijna dagelijks is er een ? of streepje zichtbaar en is er geen verbinding met de server en wordt er geen weer informatie getoond. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Tuurlijk, regelmatig.
Even het resetknopje onder op de TOON indrukken en hij doet het weer een poosje.
Reputatie 2
Badge

Nu bijna dagelijks is er een ? of streepje zichtbaar en is er geen verbinding met de server en wordt er geen weer informatie getoond. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?Tuurlijk, regelmatig.
Even het resetknopje onder op de TOON indrukken en hij doet het weer een poosje.

@Jan Booij bedankt voor de tip, maar dit lijkt mij persoonlijk niet echt wenselijk. Je betaald elke maand abonnementskosten en dan mag je toch verwachten dat dit probleemloos werkt.
Reputatie 3
Badge +3

Nu bijna dagelijks is er een ? of streepje zichtbaar en is er geen verbinding met de server en wordt er geen weer informatie getoond. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?Tuurlijk, regelmatig.
@Jan Booij bedankt voor de tip, maar dit lijkt mij persoonlijk niet echt wenselijk. Je betaald elke maand abonnementskosten en dan mag je toch verwachten dat dit probleemloos werkt.

Klopt, ze moeten gewoon eens met een oplossing komen. Niet zoet houden maar oplossen!

Reageer