Is er een mogelijkheid om een nieuwe Toon 2 te verkrijgen? | Eneco Community
beantwoord

Is er een mogelijkheid om een nieuwe Toon 2 te verkrijgen?

Toon eerste bericht

121 Reacties

Reputatie 4
Badge +2
Is idd een aardige verbetering. Dat beloofd wat voor de toekomstige mogelijkheden. Ik hoop dat we als oud gedienden een aantrekkelijke korting kunnen krijgen.
postmasterjake wrote:

Is idd een aardige verbetering. Dat beloofd wat voor de toekomstige mogelijkheden. Ik hoop dat we als oud gedienden een aantrekkelijke korting kunnen krijgen.

Inderdaad dat is nu het spanningsveld waar, diegenen inzitten die niet meteen of op korte termijn een meerjarig abo nemen, maar wel erg graag een Toon2 willen.......
Wat gaan ze doen aan bv een inruilmogelijkheid...........
Enz enz
Reputatie 4
Badge +2
Idd, dat zou wel mooi zijn dat ze de Toon 1 eigenaren tegemoet kunnen komen zodat ze niet hoeven te wachten tot ze hun abonnement vernieuwen. Maar daar is dus nog geen overeenstemming over begrijp ik.
postmasterjake wrote:

Idd, dat zou wel mooi zijn dat ze de Toon 1 eigenaren tegemoet kunnen komen zodat ze niet hoeven te wachten tot ze hun abonnement vernieuwen. Maar daar is dus nog geen overeenstemming over begrijp ik.

Klopt Jacob, ook op de introductie avond is het woord inruil gevallen, maar daar is vanuit Eneco nog totaal niets overbekend.
Voor het zelfde geld beginnen ze er niet eens aan.
De waarde van een Toon1 is nu op MP ±€40-50; dus het kon wel eens zo zijn dat ze daar "economisch" gezien geen brood in zien.
Reputatie 4
Badge
postmasterjake wrote:

Waarom nieuwe klanten wel een nieuwe Toon en de gebruikers van het eerste uur die hebben bijgedragen aan het verbeteren van de Toon pas later?

Lijkt net als acties van Ziggo..
Nieuwe klanten kunnen korting krijgen als ze klant worden en de bestaande klanten moeten er weer zelf achteraan.

Het lijkt me dat Eneco wel wat mag doen voor de trouwe Toon gebruikers.

Als je contract afloop kan je ook een nieuwe aanvragen gratis, heb ik ook gedaan hang nu aan de muur. Dus ook geen kosten verder ?
Reputatie 6
Badge +1
@postmasterjake ,

Leuk om te lezen dat je interesse hebt in het laten plaatsen van een Toon 2. zoals @m_jong laat weten kan je het beste contact opnemen en vragen naar de mogelijkheden. Dit kan via telefoonnummer 088 895 5955.

Groeten Chantal
Reputatie 7
Badge +3
m_jong wrote:

Als je contract afloop kan je ook een nieuwe aanvragen gratis, heb ik ook gedaan hang nu aan de muur. Dus ook geen kosten verder ?

Gratis bestaat niet. Je kan ook je contract verlengen zonder nieuwe Toon en dan 275,- korting bedingen (dat was mijn aanpak)
Reputatie 4
Badge
Toonz wrote:

m_jong wrote:

Gratis bestaat niet. Je kan ook je contract verlengen zonder nieuwe Toon en dan 275,- korting bedingen (dat was mijn aanpak)

Dan houden we het erop de goedkoopste manier.
m_jong wrote:

Dan houden we het erop de goedkoopste manier.

Zo is dat!
Het blijft allemaal puur persoonlijk hoe snel je Toon2 wilt hebben; wat je er voor over hebt en neem je geen Toon®️ dan kies je de goedkoopste manier!
En dat geen niet alleen een korting, maar ook de kale energieprijs die je betaalt/gaat betalen?
Reputatie 6
Badge +5
Ik heb een nieuwe Toon 2 op MP gescoord voor een prikkie ….

Ben benieuwd .. Komt van de week binnen ...
Reputatie 5
Badge +4
Ik hoop voor je dat het een 2 is. Ik had n.l. ook een verkoper gevraagd om foto's van de unit, maar dat kon niet omdat het doosje nog geseald was. Deze verkoper is "tiptop uit 's gravenhage" .
De opdruk van het doosje is van de nieuwste gen. maar dat wil nog niet zeggen dat er ook een 2 in zit. Ik vroeg hem ook als je de foto maakt en het is de nieuwste unit dan was hij verkocht, maar dat kon niet, nu staat er een foto bij van zijn 2e huis met zijn Toon 2 aan de muur. Beetje vaag allemaal...
Reputatie 6
Badge +5
Johnniekk wrote:

Ik hoop voor je dat het een 2 is. Ik had n.l. ook een verkoper gevraagd om foto's van de unit, maar dat kon niet omdat het doosje nog geseald was. Deze verkoper is "tiptop uit 's gravenhage" .
De opdruk van het doosje is van de nieuwste gen. maar dat wil nog niet zeggen dat er ook een 2 in zit. Ik vroeg hem ook als je de foto maakt en het is de nieuwste unit dan was hij verkocht, maar dat kon niet, nu staat er een foto bij van zijn 2e huis met zijn Toon 2 aan de muur. Beetje vaag allemaal...

We zien het wel … Als het niet de 2 is krijg hij geen geld .. Simpel …
picardo wrote:

Kijk dat is pas slim zaken doen: “after pay”?
Helaas willen de verkopers via MP daar meestal niet aan....
Reputatie 5
Badge
Johnniekk wrote:

Die gast levert echt wel Toon2. Waar ie ze vandaan haalt is me een raadsel.. maar ik ken al twee mensen die bij hem een Toon2 hebben gehaald. Inderdaad geseald. Je moet wel even een activatiecode regelen 😃
Reputatie 6
Badge +5
Brandje wrote:

picardo wrote:

Kijk dat is pas slim zaken doen: “after pay”?
Helaas willen de verkopers via MP daar meestal niet aan....

Deze wel ….
Helemaal Top!
Was halen geen optie?
En daarna meteen Zon op Toon®️, toch?
Leuk hoor!
Reputatie 6
Badge +5
Nee halen was geen optie …
Zon op Toon komt hoop ik ook deze maand .. Moet binnenkort nog met ze babbelen ...
Reputatie 4
Badge +2
Vandaag een brief gehad voor contract verlenging, nu wil ik weten hoe ik aan Toon 2 kom?
ik bezit nu Toon 1.
Als ik mijn contract weer voor 4jaar afsluit krijg ik dan Toon 2?
Ik heb de klantenservice gebeld en die zegt dat ik hem wel kan krijgen bij een 4 jarig contract maar dan moet ik €75 betalen voor de installatie.
Vreemd een ieder die een contract voor 4 jaar afsluit en heeft nog geen Toon krijgt Toon 2 inclusief installatie kosten!
ik als bestaande klant is dan de pineut, lekkere service dan!
Reputatie 3
Badge +2
Wat is het verschil tussen een Toon 1 en een Toon 2?
Reputatie 6
Badge +1
@G. Notenboom

Voor iedereen geldt op het moment dat je een nieuwe Toon (2) wilt, je 75 euro installatiekosten betaalt. Ongeacht of je al een Toon hebt of niet.

Groeten Chantal
ChantalS wrote:

@G. Notenboom

Voor iedereen geldt op het moment dat je een nieuwe Toon (2) wilt, je 75 euro installatiekosten betaalt. Ongeacht of je al een Toon hebt of niet.

Groeten Chantal

Hallo,

Raar verhaal. Op de Eneco website staat toch duidelijk bij een vierjarig contract Toon Gratis en ook de installatie kosten van €75,00 gratis. Ook in de voorwaarde van de Toon bij vierjarig contract staat dat beschreven.
Leg nu maar eens uit hoe het dan kan dat Eneco gewoon de klanten deze installatiekosten van €75,00 in rekening brengt.

Groetjes Wim

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen