Instellingen gastarief TOON | Eneco Community
vraag

Instellingen gastarief TOON

• 17 oktober 2015
  • 5 reacties
  • 235 Bekeken

Hallo, hier een nieuwe gebruiker van TOON
Allereerst wat een leuk, leerzaam en behulpzaam forum hier.
Nu mijn vraag ik gebruik toon zonder abonnement.
Bij de energiekosten van elektra word netjes vermeld hoeveel euro ik per dag aan stroom verbruikt heb en hoeveel KWH. Echter bij het gas geeft Toon alleen het aantal M3 aan en 0 euro.
Weet iemand hoe je in toon het tarief per kuub gas ingeeft? Ik heb heel internet afgezocht maar geen oplossing kunnen vinden.
Alvast bedankt voor jullie reacties.

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

5 Reacties

Dat tarief ka je zelf niet opvoeren, dat kan alleen een moderator voor je regelen.

Even geduld dus tot een moderator je reactie leest en dit regelt.
Kan dus bv pas maandag zijn!
Hoi Brandje bedankt voor je reactie, de moderators hebben het zeker druk met andere zaken.
Ik ben wel Eneco klant maar ik heb nog geen abbonement op Toon zou het daar soms aan liggen dat er nog geen reactie is?
Hoi Brandje bedankt voor je reactie, de moderators hebben het zeker druk met andere zaken.
Ik ben wel Eneco klant maar ik heb nog geen abonnement op Toon zou het daar soms aan liggen dat er nog geen reactie is?

Ze zijn je inderdaad vergeten!
Volgens mij dien je inderdaad een abo daarvoor te hebben.
Even de reactie maar afwachten.
Reputatie 7
Badge +6
@Speedweek,

Sorry voor de late reactie! En welkom op onze Community. :)
Hoe het precies zit met het gastarief moet ik voor je nakijken. Kun je de displaycode van Toon doorgeven via een privébericht? Dan kom ik er op terug.
Alvast bedankt!
Hi danielle ik heb je een PB gestuurd