Installeren Toon met landis gyr b86c | Eneco Community
vraag

Installeren Toon met landis gyr b86c

• 22 december 2012
  • 39 reacties
  • 2871 Bekeken

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

39 Reacties

Reputatie 3
Badge
Slimme meter is natuurlijk wel direct voor de toekomst. Je kunt ook vragen of je binnenkort al aan de beurd bent (gratis) kan jaren duren maar soms ook al binnen enkele weken in de planning staan voor jou gebied.
ja we zullen zien maar denk niet dat ze zo snel komen heb net ander half jaar geleden mijn hele meterkast verplaats en dat was ook geen grapje dan praat je over ongeveer 1000 euro maar ja dan heb je hem wel mooi in een kast en niet midden in de gang
Reputatie 3
Badge
Bij de meeste netbeheerders kan je een prio plaatsing aanvragen. dit kost dan ongeveer 60 euro . althans bij mij. ze waren in een uurtje klaar. ik heb 3 weken moeten wachten maar dit kwam omdat mijnn aanvraag niet doorgegeven was. bij andere kan het ook 3 maanden duren, maar bel ze anders even.
Ik wil een product afnemen waar ik Eneco voor  betaal. Stedin heeft geen juiste informatie. Heb geen zin om tegen twee bedrijven aan te vechten die alleen met standaard antwoorden kunnen komen.
Ik haak af voor Toon, helaas.
Reputatie 2
Badge +1
@Sjakie

Welkom op het forum.
Uit je reacties begrijp ik dat je niet verder komt bij Stedin.

Je hebt niet perse een slimme meter nodig voor Toon. Zoals de andere forumgebruikers in dit topic aangeven werkt de Toon ook op de digitale ‘domme’ meter door middel van het ledje. Als dit ledje het niet doet is dit een zaak voor Stedin. Ik kan niet (namens Stedin) zeggen of dit wel of niet op afstand aan te zetten is.
Wel heb ik de foto van je meter doorgestuurd naar het Toon ontwikkelteam om uit te zoeken of er meer bekend is over jou meter.
Als ik daar meer over weet koppel ik dat aan je terug.
@Sjakie

Welkom op het forum.
Uit je reacties begrijp ik dat je niet verder komt bij Stedin.

Je hebt niet perse een slimme meter nodig voor Toon. Zoals de andere forumgebruikers in dit topic aangeven werkt de Toon ook op de digitale ‘domme’ meter door middel van het ledje. Als dit ledje het niet doet is dit een zaak voor Stedin. Ik kan niet (namens Stedin) zeggen of dit wel of niet op afstand aan te zetten is.
Wel heb ik de foto van je meter doorgestuurd naar het Toon ontwikkelteam om uit te zoeken of er meer bekend is over jou meter.
Als ik daar meer over weet koppel ik dat aan je terug.

Dankjewel Joep ik wacht af. Het hoeft niet op afstand aan of uit te zetten te zijn. Ze kunnen gewoon langskomen. Gezien degene die Toon voor jullie installeert bekend was met het probleem en Stedin die verkeerde info verstrekt over jullie product kun je Stedin wel goede info geven. Daar is toch contact over op e een of andere manier lijkt mij. Zij kosten jullie nu omzet. Maar bedankt voor je reactie
Mooi Eneco probeert contact op te nemen kwam even niet gelegen maar bellen vandaag terug. Wil ik ook zeggen als er actie gaande is. Niet alleen klagen 🙂
@Sjakie
Zo zie je maar weer dat het via de moderator Joep goed is aangepakt. 
Terwijl jij er al over dacht om op te geven. 
Nu is de bal rollend, ik ben nieuwsgierig naar de afloop. 
Zojuist telefonisch contact gehad met Joep. Stedin is inmiddels op de hoogte dat ze verkeerde informatie geven en Eneco gaat zorgen dat alles bij mij in orde gaat komen.
Je inspannen voor klanten en je krijgt tevreden klanten zoals ik.:-)
Goed van Joep hè. Je ziet gewoon volhouden en er wordt aangewerkt nu dus!
Weer een tevreden klant, voorlopig uiteraard. 
Houdt ons verder op de hoogte Sjakie. 
Reputatie 3
Badge
Netjes gedaan van Joep. Nu nog Toon aan de muur. Laatje niet gek maken door de problemen hier. Veel toons werken ook gewoon goed. Laat je ons idd weten als er weet actie is?
Ok heb nu duidelijkheid. De installateur van mij CV ketel... Een AGPO Ferolli heeft contact gehad met de producent van deze ketels. Op dit moment kan Toon niet werken i.c.m. deze ketel. Je krijgt direct een foutmelding. Wel zijn ze in gesprek met de producent van Toon om de software aan te passen zodat deze ketel hier ook mee kan werken.Per wanneer dat is weten ze nog niet. Voorlopig voor mij geen Toon helaas. Bedankt voor jullie support.
@sjakie,

Nou toch vervelend, want je had je zinnen op Toon gezet!

Maar er is nu duidelijkheid en dat is ook belangrijk en je weet waar je aan toe bent.
Wie weet kan je later alsnog instappen............................
Reputatie 3
Badge
Ook netjes dat de bedrijven open staan voor gesprekken met ontwikkelaar van Toon.