Installatie Toon | Eneco Community

Installatie Toon

• 9 december 2015
  • 9 reacties
  • 182 Bekeken

Reputatie 1
  • Energiekeling (level 11)
  • 60 reacties
Het is zover, de Toon is geïnstalleerd.
Aangename monteur genaamd Jan, super vriendelijk, goeie uitleg en alles werkt naar behoren. Hij had een Toon bij zich waar de aanraak functie gewoon niet van werkte.
Daar schrok hij niet van, gewoon een andere uit de auto en die werkte perfect.
Heb net alles een beetje ingesteld, en nu gewoon even in laten leren. Overigens zaten allebei de Toon,s keurig verpakt en was er geen sprake van gebruikt.

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

9 Reacties

Mooi gefeliciteerd met je Toon!
Je ziet het stelde geen fluit voor!

Nu is het slim een programma kiezen met de daarbij behorende temperaturen en Toon vooral rust geven.
Deze combinatie is het mooiste bij het inleren.
Reputatie 1
Goedemorgen Brandje, Ik heb al vele jaren een verwarmings programma overgenomen van eerst de Chronotherm II en daarna de Chronotherm III, en als laatste de Nefit Moduline 300.

Heb het ook opgeslagen op de pc en net in de Toon gezet.
Nu inderdaad met rust laten en laten inleren.

Enne, hij ziet er prachtig uit. Super machine.
Mooi zo!
Dat is de juiste methode!!
Reputatie 7
Badge +6
@sjansse

Leuk dat je deze ervaringen met ons deelt 🙂
Reputatie 1
En dat blijf ik doen, ik kom hier niet alleen als het niet gaat, maar ook als het goed gaat.
En zo wordt het ook bedoeld; ervaringen kunnen positief en negatief zijn, toch.....
Reputatie 1
Na een dag Toon:
Er is een kleine overshoot met opwarmen, maar dit gaat vanzelf weer weg, was bij mijn andere nieuwe thermostaten ook zo.
Voor de rest heb ik mijn week programma in de Toon geprogrammeerd en daarna het scherm schoongemaakt met de handige functie, en daarna gelijk Toon op afstand op mijn smartphone gezet.

De andere familieleden hebben ook Toon op Afstand en we raken de Toon zelf niet meer aan voor het wijzigen van de temperatuur. Dat doen we met de telefoon. Voor de rest, een mooi ding wat tot nu toe probleemloos werkt, na het vertrek van de monteur was de WiFi verbinding weg, ik heb gelijk aan mijn lees avonden hier gedacht en de Toon een vast IP adres gegeven met een onbeperkte lease, en verder geen problemen meer gehad. Super Apparaat .
Badge
Jammer dat Toon niet bij iedereen gemonteerd kan worden.
Bij de overstap naar Eneco heb ik een contract met een gratis Toon afgesloten.
Afspraak met een monteur gemaakt en is hij langs gekomen en nu bleek het niet mogelijk te zijn om deze te installeren daar de aansluiting gas en elektra bij de toegang van de woning zit en de groepenkast ongeveer twee meter hier vandaan. Kontrakt Toon geannuleerd.
Jammer.
Jammer dat Toon niet bij iedereen gemonteerd kan worden.
Bij de overstap naar Eneco heb ik een contract met een gratis Toon afgesloten.
Afspraak met een monteur gemaakt en is hij langs gekomen en nu bleek het niet mogelijk te zijn om deze te installeren daar de aansluiting gas en elektra bij de toegang van de woning zit en de groepenkast ongeveer twee meter hier vandaan. Kontrakt Toon geannuleerd.
Jammer.

Tja; je had je misschien moeten inlezen op het forum.
Het is meerdere keren op het forum aan de orde geweest!

Toch goed dat je keurig het contract Toon kon opzeggen!