Inloggen op de Toon app lukt niet | Eneco Community
beantwoord

Inloggen op de Toon app lukt niet


Badge
goedemiddag

Ik probeer al enige tijd in te loggen in de Toon app , maar het wil niet lukken. Kan iemand hierbij helpen?

Mvgr Natascha
icon

Beste antwoord door Folkert 4 september 2019, 09:22

Beste forumleden,

Ik zie dat er verwarring is tussen twee lopende issues. Wanneer je wel in mijn Eneco kan inloggen en niet in de Toon app, dan moeten wij achter de schermen iets uitvoeren zodat je wel gebruik kan maken van de Toon app.
Wanneer je geen energie afneemt van ons, dan kun je wel een account aanmaken op Mijn Eneco, maar deze gegevens werken dan alleen voor de Toon app. Mocht je na het aanmaken van gegevens op Mijn Eneco, niet kunnen inloggen op de Toon app, dan kunnen wij dit ook oplossen voor je.

Wanneer je last hebt van een van bovenstaande problemen laat dan een reactie achter in dit topic.

Een ander issue is dat de app bij een aantal klanten regelmatig de verbinding verliest met Toon. Dit ligt momenteel bij onze IT afdeling en hier wordt met hoge prio naar gekeken, dit issue is gecompliceerd, updates plaatsen we in dit topic.

Groet,

Folkert
Bekijk origineel

189 Reacties

Reputatie 6
Badge +2

@cor1982 

 

Je oude account is verwijderd. Je kan een nieuw account aanmaken via www.eneco.nl/aanmelden . We horen graag of het met een nieuw account lukt.

 

Groeten Chantal 

Reputatie 6
Badge +2

@cor1982 

 

Bedankt voor het toevoegen van het klantnummer. Ik heb het intern uitgezet. 

 

Groeten Chantal 

Badge +1

@cor1982

 

Kan je je klantnummer toevoegen aan je profiel ? Dan zet ik het graag intern voor je uit.

 

Groeten Chantal 

 

P.S.  Je vraag heb ik hier naar dit bestaande topic verplaatst. Om het forum overzichtelijk te houden.

@cor1982

 

Kan je je klantnummer toevoegen aan je profiel ? Dan zet ik het graag intern voor je uit.

 

Groeten Chantal 

 

P.S.  Je vraag heb ik hier naar dit bestaande topic verplaatst. Om het forum overzichtelijk te houden.

Is gebeurd.

 

Dank voor het verplaatsen van de vraag. Ik zag door de bomen het bos niet meer. vandaar een nieuw topic.

Reputatie 6
Badge +2

@cor1982

 

Kan je je klantnummer toevoegen aan je profiel ? Dan zet ik het graag intern voor je uit.

 

Groeten Chantal 

 

P.S.  Je vraag heb ik hier naar dit bestaande topic verplaatst. Om het forum overzichtelijk te houden.

Badge +1

Ik heb sinds een paar weken mijn toon weer geactiveerd met een abbo. Nu werkt de toon zelf wel, maar krijg geen verbinding met de toon app. Bij het inloggen krijg ik de melding of ik alle gegevens wel goed heb ingevuld?

 

Nou kan ik met deze inloggevens wel inloggen op mijn Eneco maar dus niet op de toon App. Heb hier al de klantenservice over aan de lijn gehad, maar krijg daar geen goed antwoord. 

 

Wie kan mij helpen?

Oeps

Reputatie 5
Badge

@Jokevdkl 

 

Het verzoek voor jou staat nog uit. Zodra we meer weten komen we erop terug. Mijn bericht was bedoeld voor @Nadjena derwall :stuck_out_tongue_winking_eye: .

 

Groet, Emel

Nee kan er nog steeds niet op

Reputatie 5
Badge

@Nadjena derwall 

Mijn excuses voor de late reactie. Je account voor Mijn Eneco is verwijderd. Je kan een nieuw account aanmaken en met dezelfde gegevens inloggen op de Toon app.  Wil je mij laten weten of het inloggen op de Toon app lukt?

 

Groet, Emel

Oké dank je wel

Reputatie 7
Badge +2

Helder, @Jokevdkl 

 

Ik zal je probleem intern aankaarten. Zodra de oplossing is geboden laten we je het via dit topic weten. 

 

Groet. Urgel 

Ja klopt zijn allebei hetzelfde

Reputatie 7
Badge +2

@Jokevdkl 

 

Bedankt voor je medewerking. Waar ik nog benieuwd naar ben is je webaccount voor MIjn Eneco. Heb je deze ook aangemaakt en zijn de gegevens die je daarvoor hebt aangemaakt dezelfde als die je gebruikt voor de Toon app?

Groet. Urgel

 

Klant nr is toegevoegd

Reputatie 7
Badge +2

Goedemorgen @Jokevdkl 

Van harte welkom op onze community :hugging: . Ik heb je topic zojuist verplaatst naar dit bestaande topic. Zo blijft het probleem omtrent het inloggen op de app overzichtelijk. Uiteraard helpen we je graag verder met je inlog probleem. Wil je hiervoor je klantnummer toevoegen aan je profiel?

 

Groet. Urgel 

 

Toegang op afstand staat aan. Maar iedere keer die foutmelding

Gewoon je forumnaam als gebruikersnaam en een zelf gekozen WW

Staat op Toon® de toegang op afstand wel op Aan?

Oohh en welke inlog gegevens moet ik daar dan voor hebben? 

Thnxxx

Oké duidelijk. Dan zal morgen een moderator hier op reageren.

 

Tip: inloggegevens voor toon app zijn anders dan die van mijneneco en de eneco app

Alles al 100x gedaan maar werkt gewoon niet

Hoi @Jokevdkl 

 

heb je dit topic al gelezen. Hier tref je meer informatie betreffende het lopende inlog problemen 

 

Problemen inloggen toon app, mijn eneco ect

Ik heb de toon app geïnstalleerd maar krijg iedere keer de melding dat mijn gegevens niet kloppen

Reputatie 6
Badge +1
@Johanna

Ik heb jouw vraag naar dit bestaande topic verplaatst. Hier wordt namelijk hetzelfde onderwerp besproken en op deze wijze houden we het forum overzichtelijk. Kan je je klantnummer invullen in je profiel? Ik kijk het dan graag voor je na.

Groeten, Tina
Zelfde probleem. Al minstens 3 weken kan ik niet inloggen op de Toon app. Ik heb extra abonnement. Kan wel inloggen op mijn Eneco. Wachtwoorden zijn oké etc.

Reageer