Inloggen op de Toon app lukt niet | Eneco Community
beantwoord

Inloggen op de Toon app lukt niet

Toon eerste bericht

188 Reacties

Bij mij doet hij het @Folkert ! Bedankt

Sorry @ThomasValk, ik wil het er niet inwrijven ūüėā haha
Reputatie 7
Badge +2
Goedemorgen @Yugioh1983 @ThomasValk @Mukyy

Ik heb zojuist jullie berichten uit het topic 'Toon app wil niet koppelen' verplaatst naar dit bestaande topic. Hier wordt namelijk hetzelfde onderwerp besproken en op deze wijze houden we het forum overzichtelijk 💪🏾

Groet. Urgel
Hi, I got he Toon subscription but unable to login into Toon app, but I can login in my eneco.

I am unable to activate the Toon subscription with the code that I received on mail.
Reputatie 7
Badge +2
Hoi @Balvijay

Welkom op de community en wat leuk dat je gebruik gaat maken van Toon. Ik lees dat je geen gebruik kan maken van de app en daar help ik je graag mee verder. Wat mij verward is dat je aangeeft dat je de code uit de e-mail niet kan activeren. Over welke code heb je het en wat probeer je precies te activeren?

(Welcome to the community and it's great that you will use Toon. I read that you cannot use the app and I would like to help you with that. What confuses me is that you indicate that you cannot activate the code from the e-mail. What code are you talking about and what exactly are you trying to activate? )

Groet. Urgel

(Greeting. Urgel)
Reputatie 7
Badge +2
Goedemorgen @Frederique @Saskia56

Ik heb zojuist bericht ontvangen dat voor jullie de inlog-issue met de app is verholpen. Wel dienen jullie een nieuw account aan te maken via www.eneco.nl/aanmelden. Met de gegevens die jullie daar aanmaken kunnen jullie op zowel Mijn Eneco als de Toon app inloggen.

Groet. Urgel
Goedemorgen @Frederique @Saskia56

Ik heb zojuist bericht ontvangen dat voor jullie de inlog-issue met de app is verholpen. Wel dienen jullie een nieuw account aan te maken via www.eneco.nl/aanmelden. Met de gegevens die jullie daar aanmaken kunnen jullie op zowel Mijn Eneco als de Toon app inloggen.

Groet. Urgel

Beste Urgel,
alles doet het! Bedankt voor de hulp.

Groeten, Frederique
Hallo,

Ik heb de toon netjes gekoppeld met de code die ik van jullie heb gekregen. Maar het inloggen in de app van toon lukt helaas niet. Bij mijn Eneco kom ik er wel gewoon in.
Reputatie 5
Badge
@Nadjena derwall

Ik begrijp dat het inloggen op Mijn Eneco wel lukt echter Toon app niet. Wat voor foutmelding krijg je?

Groet, Emel
@Emel

Dat mijn gebruikers naam niet bekend is.
Reputatie 5
Badge
@Nadjena derwall

Dank voor de toelichting. Ik zet het uit en zodra ik wat meer weet kom ik erop terug.

Groet, Emel
Nu krijg ik helaas deze melding :(

Zou iemand mij hier nog mee kunnen helpen?
Reputatie 7
Badge +6
@ThomasValk

Kun je de cache van de Toon app legen en de Toon herstarten daarna via Menu > Instellingen > Software? Ik hoor graag van je of het daarna wel werkt.

Groet,

Folkert
Helaas lukt het nog steeds niet😭
Reputatie 6
Badge +1
@ThomasValk

Bedankt voor het proberen. Ik ga het hier intern uitzetten. We houden je op de hoogte.

Groeten, Tina
Zelfde probleem. Al minstens 3 weken kan ik niet inloggen op de Toon app. Ik heb extra abonnement. Kan wel inloggen op mijn Eneco. Wachtwoorden zijn oké etc.
Reputatie 6
Badge +1
@Johanna

Ik heb jouw vraag naar dit bestaande topic verplaatst. Hier wordt namelijk hetzelfde onderwerp besproken en op deze wijze houden we het forum overzichtelijk. Kan je je klantnummer invullen in je profiel? Ik kijk het dan graag voor je na.

Groeten, Tina

Ik heb de toon app ge√Įnstalleerd maar krijg iedere keer de melding dat mijn gegevens niet kloppen

Hoi @Jokevdkl 

heb je dit topic al gelezen. Hier tref je meer informatie betreffende het lopende inlog problemen 

Problemen inloggen toon app, mijn eneco ect

Alles al 100x gedaan maar werkt gewoon niet

Oké duidelijk. Dan zal morgen een moderator hier op reageren.

Tip: inloggegevens voor toon app zijn anders dan die van mijneneco en de eneco app

Thnxxx

Oohh en welke inlog gegevens moet ik daar dan voor hebben? 

Gewoon je forumnaam als gebruikersnaam en een zelf gekozen WW

Staat op Toon¬ģÔłŹ de toegang op afstand wel op Aan?

Toegang op afstand staat aan. Maar iedere keer die foutmelding

Reputatie 7
Badge +2

Goedemorgen @Jokevdkl 

Van harte welkom op onze community :hugging: . Ik heb je topic zojuist verplaatst naar dit bestaande topic. Zo blijft het probleem omtrent het inloggen op de app overzichtelijk. Uiteraard helpen we je graag verder met je inlog probleem. Wil je hiervoor je klantnummer toevoegen aan je profiel?

Groet. Urgel 

Reageer