Inloggen op de Toon app lukt niet | Eneco Community
beantwoord

Inloggen op de Toon app lukt niet

Toon eerste bericht

258 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Goedemorgen @Timmmvp

Via welke wijze maak je een nieuw account aan? Doe je dat via www.eneco.nl/aanmelden? Zo ja, heb je dan een screenshot van de melding die je dan te zien krijgt?

Groet. Urgel
Reputatie 7
Badge +2
Goedemorgen @Jo0tj

Welkom op het forum en wat zonde dat je niet meteen gebruik kan maken van de app. Ik heb intern een bericht voor je uitgezet om dit te verhelpen. Zodra de oplossing er is komen we hierover bij je terug.

Groet. Urgel
Dank je wel Urgel.
Ik krijg mijn account niet geactiveerd via de mail. Ik blijf hangen op de laatste stap. Kies gebruikersnaam en wachtwoord.
Goedemorgen @Timmmvp

Via welke wijze maak je een nieuw account aan? Doe je dat via www.eneco.nl/aanmelden? Zo ja, heb je dan een screenshot van de melding die je dan te zien krijgt?

Groet. Urgel

Als ik de aanmeldlink gebruik log ik gelijk in bij mijn eneco. Gebruik ik dezelfde gegevens in de app van Toon kom ik uit op hef volgende scherm:
Reputatie 7
Badge +2
@Timmmvp

Dank je wel voor de screenshot. Ik heb het intern weer doorgegeven. You know the procedure 😉 - zodra er meer bekend is laten we je het weten.

Groet. Urgel
goedendag, ook ik heb problemen met het inloggen in de Toon app. Ik heb sinds 4 dagen een Toon abonnement maar ben verder geen klant bij Eneco.
Ik heb een account aangemaakt, kan wel inloggen bij ‘mijn eneco’ maar als ik probeer in te loggen in de Toon app krijg ik een foutmelding. (Zie foto).
Zou iemand mij hiermee kunnen helpen?
Bij voorbaat dank.

Mvg, Frederique
Reputatie 7
Badge +2
Goedemiddag @Frederique

Welkom op het Eneco forum en als Toon gebruiker 🙂. Ik heb zojuist je screenshot verwijderd, omdat deze persoonlijke informatie bevat wat niet is toegestaan op het forum. Uiteraard help ik je graag verder met je probleem met de Toon app. Wil je hiervoor je klantnummer toevoegen aan je profiel?

Groet. Urgel
Goedemiddag @Frederique

Welkom op het Eneco forum en als Toon gebruiker 🙂. Ik heb zojuist je screenshot verwijderd, omdat deze persoonlijke informatie bevat wat niet is toegestaan op het forum. Uiteraard help ik je graag verder met je probleem met de Toon app. Wil je hiervoor je klantnummer toevoegen aan je profiel?

Groet. Urgel

Goedendag Urgel,

bij deze is mijn klantnummer toegevoegd aan mijn profiel.

Groeten, Frederique
Reputatie 7
Badge +2
Hoi @Frederique

Ik zie gek genoeg geen klantnummer in je profiel staan 😓. Wil je even controleren of dat wel goed is gegaan?

Groet. Urgel
Hoi @Frederique

Ik zie gek genoeg geen klantnummer in je profiel staan 😓. Wil je even controleren of dat wel goed is gegaan?

Groet. Urgel

ik zag het inderdaad ook niet staan. Blijkbaar was er iets niet goed gegaan met Het opslaan. Als het goed is moet het er nu wel in staan.
Reputatie 7
Badge +2
@Frederique
Inderdaad, het staat er nu bij. Bedankt hiervoor. Ook voor jou zet ik intern een bericht uit. Zodra er een oplossing is laten we het je weten.

Groet. Urgel
Ik heb hetzelfde probleem waarbij ik wel kan inloggen op mijn Eneco, alleen niet in de TOON app.
hoop dat jullie me kunnen helpen.
mvg
Is er al meer bekend inmiddels?
Reputatie 7
Badge +6
@Saro02

Welkom! Kun je je klantnummer toevoegen aan je profiel? Dan zet ik dit voor je uit bij de beheerders van Mijn Eneco. Laat je het weten wanneer dit is gedaan?

@Jo0tj

Wij hebben nog geen terugkoppeling ontvangen voor je. Zodra dat wel het geval is laten we het aan je weten via dit topic.

Groet,

Folkert
Goededag,
Sinds ik energie geleverd krijg van Eneco kan ik niet inloggen op de Toon App. De Mijn Eneco App geeft geen problemen. Maar bij het inloggen bij Toon geeft de app aan dat mijn gebruikersnaam en wachtwoord niet kloppen.

Ik heb al meedere keren gebeld met de klantenservice, de eerste keer werd mij verteld nog even te wachten omdat het administratief nog niet in orde was.
De tweede keer vertelde de toonservice dat het ligt aan het gebrek aan een webaccount? Een mail die ik had moeten krijgen? En verwees mij naar dit forum

Kan dit alsnog geregeld worden, ik zou het erg fijn vinden ook van de Toon App gebruik te maken.

Met vriendelijke groet,
Tip:
Om te kunnen inloggen op de App om bv Toon®️ op afstand te kunnen bedienen heb je wel een betaald abonnement ad €4,50 per maand nodig.
Ja dat heb ik ook
Inmiddels al iets bekend? Zou namelijk graag gebruik volledig gebruik maken van de Toon 😅
I can log in to my Eneco account and not to the Show app on my mobile.

I got Show Only Contract with Eneco without Energy.

.
Reputatie 7
Badge +6
@Timmmvp

Nog niet, we wachten nog op een terugkoppeling van de beheerders. Zodra we iets horen laten we het meteen weten!
@Saro02

Welkom! Kun je je klantnummer toevoegen aan je profiel? Dan zet ik dit voor je uit bij de beheerders van Mijn Eneco. Laat je het weten wanneer dit is gedaan?

@Jo0tj

Wij hebben nog geen terugkoppeling ontvangen voor je. Zodra dat wel het geval is laten we het aan je weten via dit topic.

Groet,

Folkert

@Folkert Heb het klantnummer toegevoegd
Reputatie 7
Badge +6
@Saro02

Dank voor het aanvullen. Ik heb je gegevens doorgestuurd naar de beheerders van Mijn Eneco. We koppelen het aan je terug zodra we een reactie van hen hebben gekregen.

Groet,

Folkert
Reputatie 7
Badge +6
@Saskia56 @Balvijay

Welkom op de community! Ik heb jullie gegevens doorgestuurd naar de beheerders van mijn Eneco. Zodra we een terugkoppeling van hen ontvangen laten we het aan jullie weten.

Welcome to the community! I have forwarded your data to the managers of my Eneco. We will let you know as soon as we receive feedback from them.
Reputatie 7
Badge +6
@ThomasValk @Mukyy

Jullie kunnen opnieuw aanmeldnop Mijn Eneco, vervolgens kunnen jullie met de nieuw aangemaakte gegevens ook op de Toon app inloggen. Ik verneem graag van jullie of het zo gelukt is.

Groet,

Folkert
Nu krijg ik helaas deze melding :(

Reageer