Inloggen op de Toon app lukt niet | Eneco Community
beantwoord

Inloggen op de Toon app lukt niet

Toon eerste bericht

258 Reacties

@Timmmvp

Welkom op het forum! Als je je klantnummer toevoegt aan je profiel zet ik het graag voor je uit.

Groeten Chantal

Ik heb ze, toegevoegd 🙂
Reputatie 7
Badge +2
@Timmmvp

Bedankt voor het toevoegen. Ik heb het intern uitgezet. Zodra ik meer weet laat ik het weten.

Groeten Chantal
Is er inmiddels al iets bekend?
Reputatie 7
Badge +2
@Timmmvp

Ik heb nog geen terugkoppeling gekregen. We houden je op de hoogte!

Groeten Chantal
Ik krijg mijn toon app niet gekoppeld aan mijn toon. Weet zeker dat ik mijn gebruikersnaam en paswoord goed heb in gevuld, kan namelijk wel in mijn Eneco app en account
Heb je wel een abonnement voor deze App op Toon®️ ad €4,50 per maand afgesloten?
Ja heb vandaag ook al contact gehad met toon. Ze hebben de oude bewoners ontkoppeld. En ik heb mijn activatie code in gevoerd. De toon en service center werken.
Plaats hier dan even een screenshot wat voor melding je krijgt als je inlogt op de App voor Toon®️
Dan kan een moderator voor kijken wat er aan schort.
Dit is de tekst die ik krijg, alles is wel goed in gevuld
Oef je e-mailadres staat er “Niet doorgehaald” in.
Ik zou de foto dan maar verwijderen ivm het eventuele spammen.
Dit is wat ik in beeld krijg

Reputatie 7
Badge +2
@Yugioh1983

Welkom op het forum en gefeliciteerd met je nieuwe woning 🎉 🏠.Leuk dat je via deze weg op zoek bent naar een oplossing m.b.t. de Toon app. Voeg je je klantnummer toe aan je profiel? Ik zoek dan graag voor je uit wat er mis gaat!

Groet. Urgel
Hoi @Yugioh1983

Perfect gedaan zeg deze nieuwe foto. 👍👌
Nog even geduld tot een moderator je issue in behandeling neemt.
@Yugioh1983

Welkom op het forum en gefeliciteerd met je nieuwe woning 🎉 🏠.Leuk dat je via deze weg op zoek bent naar een oplossing m.b.t. de Toon app. Voeg je je klantnummer toe aan je profiel? Ik zoek dan graag voor je uit wat er mis gaat!

Groet. Urgel

hoe bedoel je dat.
@Urgel ik heb het aangepast in mijn profiel.
Reputatie 7
Badge +2
Hartelijk dank @Yugioh1983

Zodra ik meer weet of de oplossing voor je heb laat ik of een van mijn collega's het je meteen weten! Je hebt nog een reactie tegoed😁

Groet. Urgel
Reputatie 7
Badge +2
@Yugioh1983

De reactie komt sneller dan verwacht 😅. Wil je via www.eneco.nl/aanmelden een nieuw account aanmaken? Hiermee moet je op zowel Mijn Eneco als de Toon app kunnen inloggen. Laat je het weten als het is gelukt?

Groet. Urgel
Goedenavond, ik heb helaas dezelfde problemen, wil graag de Toon koppelen aan m’n app een hij geeft dezelfde melding
Hier hetzelfde probleem helaas. De door mij ingevoerde gegevens zijn zonder twijfel juist, omdat ik wel op de website in kan loggen.
Het Toon abonnement heb ik ook! 🙂
Ik heb het vanochtend weer geprobeerd. En het is gelukt ik heb nu contact met mijn toon.
weet niet wat er is gedaan, maar moest even een nieuw account/ wachtwoord invullen en nu werkt het wel.
Reputatie 7
Badge +6
@ThomasValk @Mukyy

Ik heb jullie meldingen intern doorgezet. Zodra ik een terugkoppeling heb laat ik dit aan jullie weten!

@Yugioh1983

Goed om te lezen!

Groet,

Folkert
Is er een dag later wel al wat meer bekend? 😅
Reputatie 7
Badge +6
@Timmmvp

Je kunt nu een nieuw account aanmaken op Mijn Eneco. Met deze gegevens kun je vervolgens inloggen op de Toon app.
Ok ik heb een aantal dagen geleden een abonnement op toon afgesloten. Ik kan nog steeds niet inloggen in de app maar wel in mijneneco. Telefoontje naar de klantenservice hielp me niet verder. Iets met een storing en een nieuwe app. Al met al betaal je dus wel voor iets wat niet werkt...
@Timmmvp

Je kunt nu een nieuw account aanmaken op Mijn Eneco. Met deze gegevens kun je vervolgens inloggen op de Toon app.

Ik heb geprobeerd een nieuw account te maken maar kom dan weer terecht op mijn oude account. Waarna ik weer hetzelfde probleem krijg.

Reageer