Inloggen op de Toon app lukt niet | Eneco Community
beantwoord

Inloggen op de Toon app lukt niet

Toon eerste bericht

258 Reacties

Reputatie 6
Badge +1

@Aaipad 

Oh dat was mij niet bekend :disappointed:  Wel blij dat alles het weer doet.

Fijn weekend.

Groeten, Tina

Ik krijg elke keer dit te zien als ik probeer in te loggen op de toon app… wat kan ik doen?

Ik weet natuurlijk niet wat je al gedaan hebt om het te laten werken, maar wat je zeker moet doen is:

-de App verwijderen van je smartphone

-je cache legen; dus alle actieve zaken op je smartphone beëindigen

-de (nieuwste) App even opnieuw downloaden

Reputatie 7
Badge +2

Goedenavond @Kayleigh en welkom op het Eneco forum :relaxed: .

Wel zonde dat ook jij niet kan inloggen op de Toon app :weary:. Ik lees dat @Brandje al een aantal goede tips heeft gegeven en als aanvulling hierop of je Toon ook wil herstarten. Verder wil ik je vragen je klantnummer toe te voegen aan je profiel. Mocht er meer onderzoek nodig zijn dan hebben we daar je klantnummer voor nodig.

Groet. Urgel 

Ik weet natuurlijk niet wat je al gedaan hebt om het te laten werken, maar wat je zeker moet doen is:

-de App verwijderen van je smartphone

-je cache legen; dus alle actieve zaken op je smartphone beëindigen

-de (nieuwste) App even opnieuw downloaden

Helaas heb ik dit allemaal al geprobeerd maar bedankt voor de tips

Reputatie 7
Badge +2

@Kayleigh

Wat goed dat je zelf al de nodige handelingen hebt verricht. Heb je ook je Toon al een herstart gegeven?

Groet. Urgel 

@Kayleigh

Wat goed dat je zelf al de nodige handelingen hebt verricht. Heb je ook je Toon al een herstart gegeven?

Groet. Urgel 

hoe doe ik dat?

Reputatie 7
Badge +2

@Kayleigh

Goed dat je het vraagt:grinning:. Als je op Toon drukt op Menu > Instellingen > Software, dan zie je aan de rechter kant de optie om Toon de herstarten. Laat je weten wat het resultaat is met inloggen nadat Toon is herstart? 

Edit:

Overigens, dank voor het toevoegen van je klantnummer aan je profiel. Hierdoor heb ik geconstateerd dat je geen abonnement hebt op Toon. Alles wat we nu doen heeft daardoor geen zin :disappointed_relieved:. Je dient namelijk eerst een abonnement af te sluiten wil je gebruik kunnen maken van de Toon app.

Groet. Urgel. 

Reageer