Ik probeer al enige tijd in te loggen in de Toon app , maar het wil niet lukken. Kan iemand hierbij helpen?
Mvgr Natascha
Beste antwoord door Folkert
Ik zie dat er verwarring is tussen twee lopende issues. Wanneer je wel in mijn Eneco kan inloggen en niet in de Toon app, dan moeten wij achter de schermen iets uitvoeren zodat je wel gebruik kan maken van de Toon app.
Wanneer je geen energie afneemt van ons, dan kun je wel een account aanmaken op Mijn Eneco, maar deze gegevens werken dan alleen voor de Toon app. Mocht je na het aanmaken van gegevens op Mijn Eneco, niet kunnen inloggen op de Toon app, dan kunnen wij dit ook oplossen voor je.
Wanneer je last hebt van een van bovenstaande problemen laat dan een reactie achter in dit topic.
Een ander issue is dat de app bij een aantal klanten regelmatig de verbinding verliest met Toon. Dit ligt momenteel bij onze IT afdeling en hier wordt met hoge prio naar gekeken, dit issue is gecompliceerd, updates plaatsen we in dit topic.
Groet,
Folkert