Inloggen op de toon app | Eneco Community
beantwoord

Inloggen op de toon app

Hallo,

Ik heb een andere telefoon en dus de toon app opnieuw geïnstalleerd. Nu wil ik inloggen met mijn eneco codes maar dit werkt niet ik kan wel gewoon met de codes inloggen op de site van Eneco.

Mvg Rene
icon

Beste antwoord door TinaC 8 januari 2019, 10:35

@R. Veenstra

Inderdaad erg bijzonder dat je op de site nog kon inloggen zonder geregistreerd Mijn Eneco account. Gelukkig doet alles het weer.

Groet,

Tina

Bekijk origineel

10 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
@R. Veenstra

Welkom op het Eneco forum en bedankt voor je bericht. Kun je jouw klantnummer toevoegen aan je profiel? Dan kijk ik het graag na voor je.

Groet,

Folkert
@Folkert bij deze toegevoegd
Reputatie 7
Badge +6
@R. Veenstra

Wat is de melding die je krijgt wanneer je jouw gegevens invoert om in te loggen?
@Folkert dan krijg ik de melding:

Oeps dat ging niet helemaal goed heb je de juiste gegevens ingevuld?

Maar ik kan wel inloggen bij mijn eneco met deze code

Mvg Rene
Reputatie 7
Badge +6
@R. Veenstra

Volgens mijn gegevens heb je nog geen Mijn Eneco account geactiveerd. Lukt het om hier in te loggen?
@Folkert Ja daar kan ik gewoon inloggen
Reputatie 7
Badge +6
@R. Veenstra

Ik heb dit gemeld bij de beheerders van Mijn Eneco. Zodra ik een terugkoppeling ontvang laat ik het aan je weten.
@Folkert Oké dank je wel
@Folkert mijn toon app werkt weer bleek dat ik inderdaad geen mijn eneco meer had en dat ik eerst weer moest registreren maar toch kon ik wel op de eneco site inloggen nou ja hij werkt weer dank je wel
Reputatie 5
Badge
@R. Veenstra

Inderdaad erg bijzonder dat je op de site nog kon inloggen zonder geregistreerd Mijn Eneco account. Gelukkig doet alles het weer.

Groet,

Tina

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen