Inleren Verspillingschecker | Eneco Community
beantwoord

Inleren Verspillingschecker

Toon eerste bericht

83 Reacties

Reputatie 6
Badge
@Danny060473

Goed dat je weer even aan de bel trekt.
Ik zie dat we een bericht hebben ontvangen van de software beheerders, waarin wordt vermeld dat het achterliggende probleem is gevonden.
Naar de oplossing van het probleem wordt nog steeds gezocht. Zodra de oplossing is gevonden laten we het weten.

Groet, Urgel
Badge
@Urgel, dankjewel voor de update. Ik hoor je/jullie graag weer!
Reputatie 5
Badge
@VanG1LS

Ik heb goed nieuws! De software beheerder geeft aan dat de koelkast bij jou al zichtbaar is in de Verspillingscheck. Naar verwachting zijn de vaatwasser, wasmachine en droger deze week zichtbaar,

Wat wel opvalt is dat de data van de Verspillingscheck pas zichtbaar was op 14 juni 2018. Heb je iets aangepast of veranderd waardoor er in verandering is opgetreden in de data?

@Danny060473

Onwijs bedankt voor je geduld nogmaals. Ik ben je niet vergeten hoor! Vandaag heb ik wederom gevraagd wat de status is bij jouw Verspillingscheck. Zodra ik meer weet, laat ik je dit weten.

Fijne dag verder!

Groet,
Mitchel
Badge
@Mitchel

Ik heb zelf niets aangepast. Ik was in de veronderstelling dat jullie iets veranderd hadden.
Goed dat het nu langzaam begint te werken
Badge
@Mitchel

Ik heb zelf niets aangepast. Ik was in de veronderstelling dat jullie iets veranderd hadden.
Goed dat het nu langzaam begint te werken
Reputatie 5
Badge
@VanG1LS

Bedankt voor de snelle reactie. ik heb dit direct teruggekoppeld naar de software beheerders. Elk beetje informatie is natuurlijk mooi meegenomen.

Ik hou je op de hoogte!

Groet,
Mitchel
Reputatie 6
Badge
@Danny060473

Het heeft even geduurd en we hebben je geduld lang op de proef moeten stellen, maar we zijn heel benieuwd of je momenteel nog steeds dezelfde problemen met de VC ervaart?
Vanuit de software beheerders hebben we vernomen dat de problemen nu de wereld uit moeten zijn.

We horen het graag!

Groet, Urgel

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen