Inleren Verspillingschecker | Eneco Community
beantwoord

Inleren Verspillingschecker

Reputatie 1
Ik maar een pop u dat hij nog meer info moet verzamelen hoe lang gaat datt duren Verspillingschecker kan gebruiken
icon

Beste antwoord door Brandje 20 maart 2018, 21:01

Dat kan enkele weken tot wel 3 maanden duren.
Kijk bij de FAQ in deze App.
Bekijk origineel

83 Reacties

Dat kan enkele weken tot wel 3 maanden duren.
Kijk bij de FAQ in deze App.
Badge
Nu bijna 3,5 maanden verder en nog niet 1 apparaat is zichtbaar in de verspillingschecker. Is er iemand van Toon die mij verder kan helpen?

In het begin kon ik zien dat ik goed bezig was in stanbymodus, maar nu helemaal niets meer.
Reputatie 7
Badge +6
@Danny060473

Welkom op het Toon forum en bedankt voor je bericht. Kun je je klantnummer aanvullen in je profiel en de externe toegang klantenservice aanzetten? Dan kijken we graag met je mee. Dit gaat via Menu>Toon Support. Ik verneem graag van je wanneer dit gedaan hebt.

Groet,

Folkert
Badge
Folkert, de boel staat open. Ik ben erg benieuwd

Mvg
Danny
Hoi @Folkert hier gaat het inmiddels ook perfect hoor. Not:(

Na eerder al de koelkast was verdwenen, zijn nu alle destijds gevonden apparaten weg?.

Foto van vandaag

Foto van afgelopen vrijdag

Reputatie 6
Badge +2
ach ik ben al 5 maanden verder en niet verder dan wasmachine,thermostaat,sluipverbruik

maar het zal wel ik geloof die VS allang niet meer
ach ik ben al 5 maanden verder en niet verder dan wasmachine,thermostaat,sluipverbruik

maar het zal wel ik geloof die VS allang niet meer

Ik ook niet meer @thewhale maar had tot afgelopen donderdag mijn koelkast, vaatwasser, thermostaat, sluipverbruik zichtbaar. Vrijdag was mijn koelkast weg, en nu echt alles. Zeg het maar.
Reputatie 6
Badge +2
ik hou alleen toon in de gaten
zolang ik daar een duimpje heb vindt ik het goed

Na eerder al de koelkast was verdwenen, zijn nu alle destijds gevonden apparaten weg?.

Foto van vandaag

Foto van afgelopen vrijdag

Hoi Mark,

Eigenlijk ben ik er van overtuigd dat dit komt door de melding eerder van Hayad dat ze bij Quby de analyses aan het aanscherpen zijn.
Badge
@Folkert , bent u al wat wijzer geworden toevallig?
Goedemiddag,

@Danny060473 @mpleizr de verspillingschecker, maar er valt niet veel te checken :? Het is natuurlijk veel leuker als de functie werkt. Hmm ik ga aankloppen bij de software beheerders, dit kan te maken hebben met de analyses die ze aan het aanscherpen zijn zoals @Brandje ook aangaf.

Ik kom hier zo snel mogelijk op terug.

Groetjes,
Dionne
Badge
Dankjewel @Dionne. Ik wacht in spanning af en hoor graag van je??
Oke @Dionne dank voor het oppakken. Hoor graag de terugkoppeling hierover

Hoi Mark,

Eigenlijk ben ik er van overtuigd dat dit komt door de melding eerder van Hayad dat ze bij Quby de analyses aan het aanscherpen zijn.

Hoi Ton @Brandje uiteraard is dit de meest voor de hand liggend, maar zo rigoreus lijkt mij nou ook niet
Hoi Mark,

Dat denk ik nou juist wel, omdat juist bij jou zoveel onjuistheden e.d. waren.
Ik vermoed dat ze dus als ware schoonschip hebben gemaakt.
Ik hoopte dat @Hayad dat zou bevestigen. Misschien nu alsnog.
Hoi Ton

In enkele gevallen is er inderdaad advies gegeven om het proces opnieuw te starten, dus wat je aangeeft lijkt mij dan ook het het gevolg van.

Er liep inderdaad een onderzoek in mijn geval.. Had toch gezien dat dit ook teruggekoppeld zou worden.

Hoop inderdaad dat @Hayad duidelijkheid kan geven
Ben ik geheel met je eens Mark.
Nu wordt je eigenlijk in het ongewisse gelaten en opeens word je er mee geconfronteerd. ?
Reputatie 6
Badge
Goedemorgen @mpleizr @Brandje

Ik lees dat er wat onduidelijkheid is m.b.t. verdwenen apparaten uit de VC.
Het is totaal geen prettige gedachte om hierover in het duister gelaten te worden 😞.

Zojuist heb ik @Hayad gevraagd om wat meer duidelijkheid hierover.
Ik ga ervan uit dat deze er snel komt!

Uiteraard zullen andere community leden dan ook weten hoe het ervoor staat 😉.

Groet, Urgel

Top @Urgel!
Dank je @Urgel
Zo he. Zowaar laat VC weten dat al mijn verdwenen aparaten weer zijn gevonden. Wasmachine direct beschikbaar rest weer in de inleermodus?. Helaas nog steeds geen douchkop

Ook nog geen uitleg waarom. Jammer

Reputatie 6
Badge +2
heb een samsung eco bubble sinds een maand a+++ -40% nu zegt VS dat mijn wasmachine niet zuinig is

man schei uit met die VS was een onzin
Zo he. Zowaar laat VC weten dat al mijn verdwenen aparaten weer zijn gevonden. Wasmachine direct beschikbaar rest weer in de inleermodus?. Helaas nog steeds geen douchkop

Ook nog geen uitleg waarom. Jammer

Hoi Mark,

Zo zie je maar weer, dat het vrijwel zeker aan het herbeoordelen van de analyses heeft gelegen.
Heb je de nieuwste versie 2.229.0 al binnen?

En ben met je eens dat de nadere info beter gegeven kan worden.
Jazeker Ton. Gisteren al op Android, en vanmorgen op iOS. Ben al lang blij dat het weer zichtbaar is.
Badge
@mpleizr, gelukkig werkt het voor jou weer.

Hier nog steeds helemaal niets, helaas ook nig geen vervolgreactie gehad nadat de melding was gedaan bij de softwarebeheerders door @Dionne, misschien kan er nig eens een belletje aan gewaagd worden?

Mvg
Danny

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen