Ingeschat verbruik valt hoger uit dan verwacht | Eneco Community
beantwoord

Ingeschat verbruik valt hoger uit dan verwacht

we hebben in de maand dec tot en met de 20ste al ruim € 78,00 meer gas verbruikt als vorig jaar in dezelfde maand.
is daar een verklaring voor of kunnen we dingen nakijken om te kijken hoe dat komt
vind het verschil wel erg veel
icon

Beste antwoord door ChantalS 21 januari 2019, 19:44

@J. Raven

Bedankt voor je reactie. Ik zie dat er een nieuw ingeschat verbruik verzonden is naar Toon. Dit heb ik nogmaals gedaan voor de zekerheid. Mocht je vanavond nog geen verschil zien dan horen we het graag.

Groeten Chantal
Bekijk origineel

3 Reacties

Reputatie 5
Badge
@J. Raven

Welkom op de Eneco Community!
Ik ga er even vanuit dat je het over het verbruik op Toon hebt. Nu zie ik dat je je termijnbedrag hebt verhoogd met 40 euro. Toon houdt hier momenteel geen rekening mee.
Daar kom ik dan bij kijken. Ik pas je termijnbedrag aan op basis van verbruik en stuur deze meteen door naar je Toon. Binnen 24 uur zie je de wijziging in Toon.

Laat je even weten of je de wijziging ziet?

Groet,
Glenn
@J. Raven

Welkom op de Eneco Community!
Ik ga er even vanuit dat je het over het verbruik op Toon hebt. Nu zie ik dat je je termijnbedrag hebt verhoogd met 40 euro. Toon houdt hier momenteel geen rekening mee.
Daar kom ik dan bij kijken. Ik pas je termijnbedrag aan op basis van verbruik en stuur deze meteen door naar je Toon. Binnen 24 uur zie je de wijziging in Toon.

Laat je even weten of je de wijziging ziet?

Groet,
Glenn

Gleen

ik heb de verhoging nog niet gekeken maar ik heb het ook niet veranderd , dus niet verhoogd met 40 euro , dus hoe je daar aan kom weet ik niet

groetjes sandra
Reputatie 6
Badge +1
@J. Raven

Bedankt voor je reactie. Ik zie dat er een nieuw ingeschat verbruik verzonden is naar Toon. Dit heb ik nogmaals gedaan voor de zekerheid. Mocht je vanavond nog geen verschil zien dan horen we het graag.

Groeten Chantal

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen