Ingeschat gebruik Toon is onterecht gelijk aan vorig jaar | Eneco Community
vraag

Ingeschat gebruik Toon is onterecht gelijk aan vorig jaar

Reputatie 1
Badge +1
  • Reageert regelmatig (level 9)
  • 9 reacties
Ik heb de TOON en energie van Eneco sinds oktober 2016. Het verwachte verbruik dat ik had doorgegeven werd genegeerd dus ik verbruikte altijd teveel elektra enn te weinig gas. Mijn verwachting was gebaseerd op alle maandelijkse verbruiken sinds 2003.
Ik heb mijn termijn bedrag aangepast zodat het met de jaar nota soepel verliep. Nu kom ik er achter dat de ingeschatte bedragen voor Gas en Elektra opgeteld exact gelijk zijn aan vorig jaar. Ik heb liever dat het inschatting nu gelijk zou zijn aan het verbruik van 12 maanden geleden. Dat kan ik in ieder geval zien hoe het t.o.v. vorig jaar is.
Overigens heb ik ook gezien dat het verbruik op het termijn bedrag niet klopt als het om de verhouding gaat. van nov 2016 t/m okt 2017 is mijn verbruik 5930 kwh en 1049m3 .
Hoe kan ik het regelen dat de opbouw van mijn termijn bedrag wordt verandert en dat ik dan op basis van deze gegevens een beter ingeschat verbruik in mijn TOON komt te staan.

4 Reacties

Door gewoon met een moderator morgen daar afspraken over te maken.
Op jouw verzoek wordt vervolgens het geschatte jaarverbruik daarna naar je Toon gepushed.
Reputatie 7
Badge +6
@Walon,

Graag help ik je verder met het invoeren van de juiste inschattingen. O.b.v. de meterstanden heb ik een herberekening gemaakt. De verbruiken heb ik aangepast zodat dat in lijn ligt met je termijnbedrag. Zo kun je goed in de gaten houden op Toon hoe je ervoor staat!
Reputatie 6
Badge +4
Kan je dat voor mij ook doen.
Reputatie 7
Badge +6
@EdwinKort,

Geregeld! De inschattingen heb ik herberekend o.b.v. de meterstanden. Alles staat nu gelijk aan je termijnbedrag!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen