Hoelang duurt het inleren sensoren? | Eneco Community

Hoelang duurt het inleren sensoren?

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

59 Reacties

Reputatie 6
Badge +1
Clasener wrote:

Ik vind het jammer dat ik er nu best wat centen in heb zitten... en er nu nog niet ben. Dus nog eens 74 euro. Maar je hebt gelijk... nu heb ik een ferrari aan de muur hangen en ik mag alleen maar binnen de bebouwde kom rijden...

Dus de inschatting is dat ik het er enigszins vlot weer uit zou kunnen hebben, deze investering?

Ik weet niet hoe je contract er uitziet en wat de looptijd is, maar misschien kan Eneco je helpen met de inverstering (slimme meter) je kunt het altijd vragen. Nooit gevraagd is altijd mis geschoten. Misschien willen ze wel de helft van de prioplaatsing vergoeden, of geheel bij een contract binding.
Hoi Jürgen,

Ik denk dat het in het geval van Glasener niet opgaat.
Hij heeft de Toon immers via Marktplaats gekocht.

Als het via Eneco zou zijn geweest, dan had Eneco uiteraard gratis voor hem de plaatsing van slimme meters verzorgd, simpel weg omdat wij weten dat Eneco er alles voor doet om Toon goed te laten werken.
Hier speelt dat dus niet!

Dat zijn mooie Toon vleugellam is niet hun probleem dus!

Maar wie weet strijkt één van de moderators maandag een hand over het hart........
Heb ik ook heb toon besteld en de monteur zij dat het niet kon vanwege het glasplaatje te ver naar buiten zit en de sensor dit niet kon zien Geen probleem zij monteur bel even komen ze de slimme meter installeren dus dat doen ze zeker zonder problem
willem.lensink wrote:

Heb ik ook heb toon besteld en de monteur zij dat het niet kon vanwege het glasplaatje te ver naar buiten zit en de sensor dit niet kon zien Geen probleem zij monteur bel even komen ze de slimme meter installeren dus dat doen ze zeker zonder problem

Precies dat bedoelde ik eerder! En de kosten neemt Eneco voor z'n rekening.
Maar jij heb een Toon niet via Marktplaats gekocht, dat is het verschil:D
Dat klopt maar ik kan in zijn verhaal nog niet uitmaken hoe veel er voor betaald is maar hoop voor hem niet meer dan 5 tientjes plus de eventuele 7tientjes slimme meeter daar gaat je winst
willem.lensink wrote:

Dat klopt maar ik kan in zijn verhaal nog niet uitmaken hoe veel er voor betaald is maar hoop voor hem niet meer dan 5 tientjes plus de eventuele 7tientjes slimme meter daar gaat je winst

Precies, vandaar dat ie die 74 euro niet wil uitgeven.
Het blijft altijd een gok om een Toon via Marktplaats of iets dergelijks te kopen.
Vaak is totaal onbekend waarom de vorige eigenaar z'n Toon weg doet of je krijgt een verhaal op je mouw gespeld wat je toch niet kan controleren.
Pas als je Toon zelf gaat aansluiten kan je tegen problemen oplopen, maar je kan ook geluk hebben.
In zijn geval wist ik het wel en nam ik m'n verlies en regelde ik de Slimme Meters.
Je ergeren aan een vleugellamme Toon is ook niet alles.
Nee daar heb je niets aan nee maar goed hij kan altijd even contact met eneco op nemen michien een jaar contract of zo en dan gratis slimme meter zeg maar wat:D
Reputatie 6
Badge +1
Brandje wrote:

Hoi Jürgen,

Ik denk dat het in het geval van Glasener niet opgaat.
Hij heeft de Toon immers via Marktplaats gekocht.

Als het via Eneco zou zijn geweest, dan had Eneco uiteraard gratis voor hem de plaatsing van slimme meters verzorgd, simpel weg omdat wij weten dat Eneco er alles voor doet om Toon goed te laten werken.
Hier speelt dat dus niet!

Dat zijn mooie Toon vleugellam is niet hun probleem dus!

Maar wie weet strijkt één van de moderators maandag een hand over het hart........

Ik heb het ook niet gezegd "for free". Er zal altijd wel een tegen prestatie moeten volgen, zoals een contract aangaan voor een bepaalde tijd. Maar ik ben me ook bewust dat er ook nog wel eens wonderen gebeuren bij Eneco. Want ze hebben me al vaak verbaast met een presentje, iets wat ik bij Essent al al die jaren dat ik daar klant ben geweest ( ruim 20 jaar) nog nooit is voorgevallen of heb meegemaakt. Dus wie weet.....
Ja als het in eigen beheer allemaal gaat, maar tja hier gaat het over kosten verschuldigd aan de Netbeheerder.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen