Hoe zet ik de toegang klantenservice aan op Toon | Eneco Community

Hoe zet ik de toegang klantenservice aan op Toon

  • 1 april 2019
  • 0 reacties
  • 143 Bekeken

Reputatie 7
Badge +6
Wanneer je contact hebt met Eneco komt het wel eens voor dat we je verzoeken om Toon zo in te stellen dat wij vanuit klantenservice toegang hebben tot de slimme thermostaat.
Op die manier kunnen we bij de technische informatie van je Toon. Hieronder lees je de te nemen stappen.




De externe toegang kun je openzetten via het menu en vervolgens het tabje Toon Support



Je komt nu in het scherm waar je de toegang aan kunt zetten. Deze staat momenteel uit.



Wanneer je het schuifje naast externe toegang klantenservice aanzet ziet dat er als volgt uit. Wij kunnen nu bij de technische informatie van je Toon.




Zet deze functie alleen aan op advies van een medewerker. Wanneer je deze vergeet uit te zetten, wordt deze automatisch uitgezet na twee weken.

0 reacties

Nog geen reacties, wees de eerste die reageert!

Reageer