Hoe kan ik mijn Toon activeren? | Eneco Community
vraag

Hoe kan ik mijn Toon activeren?

  • 14 augustus 2019
  • 11 reacties
  • 159 Bekeken

heb me aan gemeld op toon app maar ik moet hem eerst acteveren hoe doe ik dat

11 Reacties

Je bedoelt vermoedelijk het activeren van een 2e hands Toon®️?
Heb je een abo afgesloten? Zo ja, kan een moderator dat ( het ontkoppelen van de vorige eigenaar) hier voor je regelen.
Heb je wel je klantnummer in je profiel opgenomen?

Als een moderator dit voor je geregeld hebt kan je Toon®️ een fabrieksherstel geven en dan vraagt Toon®️ om de eerdere activatiecode die je eerder gekregen hebt.
Reputatie 7
Badge +1
Goedemiddag @klaas3333333333

Wat leuk dat je het forum gevonden hebt en via hier een antwoord zoekt op je vraag 😃. Om je verder te kunnen helpen wil ik je vragen je klantnummer toe te voegen aan je profiel. Ik hoor graag wanneer dit is gebeurd.

Groet. Urgel
ik begrijp niet wat u bedoel kan nergen me klantnummer vinde
ik begrijp niet wat u bedoel kan nergen me klantnummer vinde
Vandaar dat ik vroeg heb je een abonnement afgesloten voor Toon®️?
Daarna krijg je dan een activatiecode.
nee moet dat
Helaas wel ja.
dus als ik dat doe een een klantnummer heb dan kan ie geatevertworden hoe lang deurt het voor ik een klantnummer krijg en hoe meld ik me aan
Hier is dat mogelijk:

https://www.eneco.nl/energieproducten/toon-thermostaat/toon-abonnement/

Soms zijn de begin maanden gratis en je kan het per maand opzeggen.
hallo meneer brandje ik heb een klantnummer voor u dat is ********(verwijderd door moderator) die is nu ativ gemaakt ik hoop dat u er wat mee kan
Hoi Klaas,

Nou ik zelf niet hoor; ben maar gewoon een forumlid net als jij.
Zoals ik eerder meldde kan een moderator (hier op het forum)nu met dit klantnummer voor je aan de slag.

Ik bedoel dus het ontkoppelen van je Toon.

Op dit moment is @Urgel online en die gaat het vast voor je regelen 😀💪🏾
Reputatie 7
Badge +1
Hoi Klaas,

Nou ik zelf niet hoor; ben maar gewoon een forumlid net als jij.
Zoals ik eerder meldde kan een moderator (hier op het forum)nu met dit klantnummer voor je aan de slag.

Ik bedoel dus het ontkoppelen van je Toon.

Op dit moment is @Urgel online en die gaat het vast voor je regelen 😀💪🏾


@Brandje

Ik ben inderdaad aan de achterkant voor hem aan de slag gegaan 😁

Groet. Urgel

Reageer