Hoe kan een extra meetmodule bestellen voor Toon? | Eneco Community
beantwoord

Hoe kan een extra meetmodule bestellen voor Toon?

• Reageert regelmatig (level 9)
  • 3 reacties
Goedemiddag,

Ik heb een slimme Electra meter maar een analoge gasmeter. Om beide te kunnen meten heb ik denk ik 2 modules nodig. Klopt dat? Zo ja, waar en hoe kan ik die bij bestellen?
icon

Beste antwoord door TinaC 16 februari 2019, 15:49

@strutmut

Bedankt voor de snelle reactie. Ik heb een extra meetmodule voor je besteld. Binnen 10 werkdagen heb je deze in huis. Zodra de bestelling verstuurd is ontvang je via de e-mail een track & trace bericht.

Fijn weekend.

Tina
Bekijk origineel

9 Reacties

Klopt helemaal!
Als je een abo hebt kan een moderator dat voor je regelen.
Reputatie 5
Badge +1
@strutmut

Welkom op de Eneco community. Net wat @Brandje aangeeft. Als je een abonnement hebt op Toon kan ik een extra module voor je bestellen. Kan je je klantnummer invullen in je profiel?

Geef een seintje als je dat gedaan hebt dan verzorg ik de rest.

Groet,

Tina
Dat heb ik toevallig! 😁
@strutmut

Welkom op de Eneco community. Net wat @Brandje aangeeft. Als je een abonnement hebt op Toon kan ik een extra module voor je bestellen. Kan je je klantnummer invullen in je profiel?

Geef een seintje als je dat gedaan hebt dan verzorg ik de rest.

Groet,

Tina

Hi Tina, ik heb mijn profiel inclusief klantnummer aangemaakt
Reputatie 5
Badge +1
@strutmut

Bedankt voor de snelle reactie. Ik heb een extra meetmodule voor je besteld. Binnen 10 werkdagen heb je deze in huis. Zodra de bestelling verstuurd is ontvang je via de e-mail een track & trace bericht.

Fijn weekend.

Tina
@strutmut

Fijn weekend.

Tina

Hi Tina, super!!!! heel erg bedankt voor de snelle service!
Badge +2
Ook ik heb zojuist een slimme electra meter gekregen, maar de analoge gasmeter blijft voorlopig nog even hangen.
Ik zou dus ook wel graag een extra meetmodule willen ontvangen.
Aangezien de vraag van de auteur al beantwoord is weet ik niet of hier verder nog op gereageerd wordt, daarom zal ik voor mijn vraag in een nieuw topic aanmaken.

Groetjes,
Kirsten
Reputatie 7
Badge +6
@19kirsten79

Ik heb een extra meetmodule voor je besteld. Je ontvangt deze binnen 10 werkdagen. Zodra de bestelling verstuurd is ontvang je via jouw e-mail een bevestiging hiervan

Groet,

Folkert
Badge +2
@Folkert
Top! Bedankt!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen