Hoe bevalt de slimme stekker? | Eneco Community

Hoe bevalt de slimme stekker?

• 1 september 2014
  • 45 reacties
  • 1868 Bekeken

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

45 Reacties

Reputatie 4
Badge +4
@WvdM,

Ik heb er overheen gelezen, sorry. Je hebt alles aangegeven wat we nodig hebben. Dankjewel!

@Brandje,

Ook bedankt!

Kan gebeuren.

@Brandje,

Ook bedankt!

Graag gedaan!
En nu ben ik toch razend nieuwsgierig, wat de oplossing is van door de "eye-opener" van @Wimmie aan het licht gebrachte manco in de berekening van de Toon App op de tablet.
Reputatie 7
Badge +6
@Brandje en @WvdM,

De software-ontwikkelaars zijn er nog druk mee bezig. De oplossing is er nog niet.
Vandaar dat er nog enkele vragen zijn om alles zo goed mogelijk door te nemen: Welk merk en type tablet gebruiken jullie? En welke Android of iOS versie?
Zouden jullie misschien een printscreen kunnen maken van het weekoverzicht en het dagoverzicht van de Tablet App waar jullie bovengenoemde informatie vandaan hebben gehaald?
Dat is het laatste wat we nodig hebben 😃.
Alvast bedankt weer!
Reputatie 1
Badge +1
Daniëlle,
Een printscreen maken van de gegevens op de tablet lukt me helaas niet, maarik hoop dat je iets aan de bijgevoegde foto's hebt.
Hierbij wel de gegevens van de 3 tablets waarop Eneco Toon voor tablet (versie 1.2.0) is geïnstalleerd.

Samsung Tab 2-10" Type GT-P5110 Android-versie 4.2.2
Samsung Tab 3-8" Type SM-T310 Android-versie 4.4.2
Samsung Tab 4-8" Type SM-T330 Android-versie 4.4.2
Op alle drie de Tablets doet zich hetzelfde probleem voor.

De weekresultaten van week 37 zouden er ongeveer hetzelfde moeten uitzien als de weekresultaten van week 36.
Deze laatste zijn wel juist omdat ik op maandag week 37 opnieuw heb ingelogd en dan worden de resultaten weer goed bijgewerkrt
Reputatie 4
Badge +4
@Brandje en @WvdM,

De software-ontwikkelaars zijn er nog druk mee bezig. De oplossing is er nog niet.
Vandaar dat er nog enkele vragen zijn om alles zo goed mogelijk door te nemen: Welk merk en type tablet gebruiken jullie? En welke Android of iOS versie?
Zouden jullie misschien een printscreen kunnen maken van het weekoverzicht en het dagoverzicht van de Tablet App waar jullie bovengenoemde informatie vandaan hebben gehaald?
Alvast bedankt weer!

Ik gebruik een I-Pad Air, IOS 7.1.2
Bijgaand de afdrukken.
@Brandje en @WvdM,

Alvast bedankt weer!

Hoi Danielle,

Hier is mijn bijdrage.
De Toon App draait hier op een iPad 3 met iOS 7.0.4
Ik heb de gevraagde foto's bijgevoegd en in de dagversie ook 1 subvenster opengezet op maandag

Als je nog aanvullingen behoeft dan hoor ik het wel.
Suc6 met jullie onderzoek.
Badge +5
Ben benieuwd wanneer er tijden gekoppeld worden aan de stekkers en wanneer de september aanbieding ter sprake komt voor de stekkers.:?

en wanneer de september aanbieding ter sprake komt voor de stekkers.:?

Daar heb ik net een nieuw topic over gestart!
Badge +5

en wanneer de september aanbieding ter sprake komt voor de stekkers.:?

Daar heb ik net een nieuw topic over gestart!

Dan ga ik dat maar eens snel bekijken. Heb je een linkje?
Reputatie 7
Badge +6
@WvdM, @Wimmie en @Brandje,

Er is dankzij jullie voldoende informatie verzameld.
Heel erg bedankt!
Zodra er meer over bekend is, laat ik het weten.
Hoi Danielle,

Graag gedaan. Ik hoop zo een bijdrage geleverd te hebben die het probleem oplost!
Reputatie 1
Badge +1
Hoi Daniëlle,

Ook van mijn kant graag gedaan en als ik nog iets kan betekenen dan hoor ik dat graag.
Reputatie 1
Badge +1
Hoi Danielle,

Ik vroeg me af of er inmiddels al meer duidelijkheid is over de foute week- en maandberekeningen van de slimme stekker.
Badge
Mijn slimme stekkers geven verkerde bedragen.Om de 3 weken klopt het bedrag niet.Slimme stekker waar de koelkast aanzit geeft voor 1 dag 17 euro aan.Andere stekker tv 6 euro per dag.Dit gebeurd vaak.
Snap er niks van,betaal ik hier voor.
Reputatie 7
Badge +6
@Vera,

Dit is een fout in de App die met de volgende update wordt opgelost. Kun je de App verwijderen en opnieuw toevoegen? Dan is het probleem even verholpen.
Reputatie 1
Badge +1
Ben nu bijna 1 jaar in het bezit van slimme stekkers en tot op de dag van vandaag is het bij Eneco blijkbaar nog niet gelukt om de app-bouwers zo ver te krijgen dat de weektotalen van de slimme stekkers een juist beeld geven van alle dagen van de week bij elkaar opgeteld. Inmiddels heb ik bijna de moed opgegeven dat dit ooit nog zal lukken. Wel komen er allemaal nieuwe mogelijkheden bij, maar de dasis is nog steeds niet goed.
Reputatie 7
Badge +6
@Wimmie,

We zijn op de hoogte van het probleem en ook dat het al een tijd speelt. In de nieuwe update van de app is dit opgelost. Naar verwachting wordt de update binnen 2 weken uitgerold. Sorry voor het ongemak, maar de oplossing komt er aan!
Ben nu bijna 1 jaar in het bezit van slimme stekkers en tot op de dag van vandaag is het bij Eneco blijkbaar nog niet gelukt om de app-bouwers zo ver te krijgen dat de weektotalen van de slimme stekkers een juist beeld geven van alle dagen van de week bij elkaar opgeteld. Inmiddels heb ik bijna de moed opgegeven dat dit ooit nog zal lukken. Wel komen er allemaal nieuwe mogelijkheden bij, maar de dasis is nog steeds niet goed.

Hoi Wimmie,

Ik ben sinds september 2014 daarover met Eneco in de slag.
Met de laatste update is er al een hele verbetering opgetreden.
Enige dagen geleden heb ik dat ook aan Dsnielle gemeld.
Ik monitor namelijk m'n koelkast via de slimme stekker en ik ben nu genoodzaakt de optelling van 30/31 dagen handmatig te doen.

Enige dagen geleden meldde Danielle inderdaad dat het in de volgende update hersteld zou zijn.

Ook ik ben nieuwsgierig.
Reputatie 1
Badge +1
Hoi Daniëlle,

Een maand geleden vertelde je me dat binnen 14 dagen de nieuwe update uitgerold zou worden zodat de verkeerde weektotalen van de slimme stekkers tot het verleden zou gaan behoren. Tot op heden heb ik nog geen update voorbij zien komen, weet jij toevallig iets meer?
Als ondersteuning naar de software ontwikkelaars hierbij weer een lijstje met het verbruik van 1 van mijn slimme stekkers met de totalen van voor en na het opnieuw inloggen.

Stand opgenomen op 08-07-2015

Voor Na
Weeknr. kWh kWh

20 11,5 59,3
21 21 80,1
22 12,8 78,8
23 9,23 64,5
24 9,61 60,3
25 11,7 68,2
26 8,10 55,7
27 6,13 40,1
28 7,88 14,8
Hoi Daniëlle,

Een maand geleden vertelde je me dat binnen 14 dagen de nieuwe update uitgerold zou worden zodat de verkeerde weektotalen van de slimme stekkers tot het verleden zou gaan behoren. Tot op heden heb ik nog geen update voorbij zien komen, weet jij toevallig iets meer?

Danielle heeft al eerder gemeld dat het helaas bij de laatste update niet meegenomen kon worden.
De fout is nogal complex en heeft alle aandacht van de software ontwikkelaars en helaas moeten jij en ik toch nog even wachten.
Ik hoop maar weer op een volgende update dat het dan gerepareerd is......