Hanteert Toon het juiste termijnbedrag? | Eneco Community
Sticky

Hanteert Toon het juiste termijnbedrag?

Toon eerste bericht

599 Reacties

Reputatie 7
Badge +1
Aha, daar zit het dus nog niet goed. Ik zoek dit verder voor je uit en kom hierover bij je terug, @F.J. Verpoorten

Groet. Urgel
Reputatie 7
Badge +1
@F.J. Verpoorten

Het was even uitzoeken, maar het antwoord is simpeler als gedacht😅. Je hebt een contract afgesloten voor 3000 kWh en 1000m3 per jaar voor een bedrag van €133 p.m. Je termijnbedrag komt uiteindelijk uit op €138, omdat je ook een Toon abonnement hebt lopen t.w.v. €4,50. Ons systeem rond je termijnbedrag naar boven af, omdat wij werken met afgeronde bedragen.
Zojuist heb ik de aanpassingen in ons systeem teruggedraaid en deze vindt je binnen 24 uur terug op Toon. Ik ga ervan uit dat ik de situatie hiermee heb opgehelderd.

Groet. Urgel
Reputatie 2
Badge
@F.J. Verpoorten

Het was even uitzoeken, maar het antwoord is simpeler als gedacht😅. Je hebt een contract afgesloten voor 3000 kWh en 1000m3 per jaar voor een bedrag van €133 p.m. Je termijnbedrag komt uiteindelijk uit op €138, omdat je ook een Toon abonnement hebt lopen t.w.v. €4,50. Ons systeem rond je termijnbedrag naar boven af, omdat wij werken met afgeronde bedragen.
Zojuist heb ik de aanpassingen in ons systeem teruggedraaid en deze vindt je binnen 24 uur terug op Toon. Ik ga ervan uit dat ik de situatie hiermee heb opgehelderd.

Groet. Urgel

@Urgel allereerst bedankt voor jou genomen moeite👌🏻 Maar ingeschat jaarverbruik staat nu op € 1370 in mijn toon is een termijnbedrag van €114,- ik betaal € 133 pm mijn ingeschat jaarverbruik moet mijns inzien dan zijn € 1596.- ?
Reputatie 7
Badge +1
Graag gedaan @F.J. Verpoorten 😁. De juiste gegevens moeten binnen 24 uur zichtbaar zijn. Laat je het ons weten als er morgen geen verandering is?

Groet. Urgel
Reputatie 2
Badge
Graag gedaan @F.J. Verpoorten 😁. De juiste gegevens moeten binnen 24 uur zichtbaar zijn. Laat je het ons weten als er morgen geen verandering is?

Groet. Urgel

Mijn ingeschat jaarverbruik is wel veranderd van 1316 naar 1370, maar klopt nog steeds niet toch? Moet toch 1596 worden , of heb ik het mis
Reputatie 7
Badge +6
[h4]@F.J. Verpoorten [/h4]

Toon rekent alleen met je leveringstarieven. De vaste kosten die je betaalt voor vastrecht en de netbeheerderskosten, deze staan niet in je Toon.
Hier kun je niet op besparen, en hier hoef je ook niet voor bij te betalen. Toon houdt alleen rekening met je verbruikskosten.
Reputatie 2
Badge
[h4]@F.J. Verpoorten
[/h4]

Toon rekent alleen met je leveringstarieven. De vaste kosten die je betaalt voor vastrecht en de netbeheerderskosten, deze staan niet in je Toon.
Hier kun je niet op besparen, en hier hoef je ook niet voor bij te betalen. Toon houdt alleen rekening met je verbruikskosten.

Vraag nog , als ik mijn termijnbedrag verhoog ,gaat dan mijn ingeschat jaarbedrag omhoog , ?
Reputatie 7
Badge +6
@F.J. Verpoorten

Wanneer je zelf je termijnbedrag verhoogt, dan veranderen je ingeschatte jaarverbruiken niet. Wij kunnen deze aanpassen voor je, zodat deze passen bij je nieuwe aangepaste termijnbedrag.

Groet,

Folkert
Reputatie 2
Badge
@F.J. Verpoorten

Wanneer je zelf je termijnbedrag verhoogt, dan veranderen je ingeschatte jaarverbruiken niet. Wij kunnen deze aanpassen voor je, zodat deze passen bij je nieuwe aangepaste termijnbedrag.

Groet,

Folkert

toch heb ik het gevoel dat het nog niet klopt, ik kan volgens status verbruik minder verbruiken dan voorheen.?
Reputatie 6
Badge +2
@F.J. Verpoorten

Voor de zekerheid heb ik gecontroleerd of je ingeschatte jaarverbruik goed in Toon staat. Dit komt overeen met het termijnbedrag dat je betaald. Mocht je toch twijfelen dan wil ik je verzoeken om een foto te maken van het scherm.

Groeten Chantal
Reputatie 2
Badge
@F.J. Verpoorten

Groet,

Folkert

@Folkert kan je mijn termijnbedrag verhogen naar € 150.- en ook dan mijn ingeschatevjasrverbruik hier op aanpassen ?
Reputatie 4
Badge
@F.J. Verpoorten

Het termijnbedrag heb ik verhoogd naar 150 euro en het ingeschatte verbruik doorgestuurd naar Toon. Deze is binnen 24 uur zichtbaar.

Fijn weekend, Emel
Reputatie 2
Badge
Dank je wel
Reputatie 2
Badge
Dank je wel

Welk bedrag gaat het ingeschat verbruik nu worden
Reputatie 4
Badge
@F.J. Verpoorten

Het ingeschat verbruik is gebaseerd op 145 euro. Met het abonnement van Toon kom je op 149,50 en deze word afgerond naar 150 euro. Is je vraag hiermee beantwoord?

Groet, Emel
Reputatie 2
Badge
dan moet het € 155 worden
Reputatie 4
Badge
@F.J. Verpoorten

Bij deze heb ik direct het termijnbedrag en het ingeschatte verbruik aangepast. Het ingeschatte verbruik is 150 euro en het abonnement op Toon is 4,50. Afgerond is dat totaal 155 euro. Het ingeschatte verbruik is binnen 24 uur zichtbaar op Toon.

Groet, Emel
Reputatie 2
Badge +2
Hallo @Emel ,

Eneco had om een of andere reden het termijn bedrag verlaagd van 160 naar 155 eu..

Graag voor de zekerheid het termijnbedrag van €160,- (actueel) opnieuw pushen.

Mvg,
Reputatie 4
Badge
@Eneco_gebruiker

Het ingeschatte verbruik heb ik doorgestuurd naar Toon. Deze is binnen 24 uur zichtbaar.

Fijn weekend 😊, Emel
Reputatie 2
Badge +2
Hallo @Emel ,

Top bedankt, ook een fijn weekend gewenst!
Badge +1
Hallo Eneco,

onlangs de jaar nota ontvangen en hierdoor staan nu de verkeerde gegevens in mijn Toon.
Kunnen jullie het termijn bedrag a €125,00 pushen naar mijn Toon?
Gr. Michael
Reputatie 7
Badge +1
Hoi @Michael Brummel

De juiste data dat hoort bij een termijnbedrag van €125 is gepushed naar Toon. Deze data is binnen 24 uur zichtbaar.

Groet. Urgel
Badge +1
Goedemorgen, kunt u voor mij mijn nieuwe maandbedrag pushen naar mijn Toon?
Reputatie 6
Badge +1
@Toonusernieuw

Het nieuwe maandbedrag is gepushed naar Toon.

Groeten, Tina

Reageer