Gratis TOON bij overstap van E-on naar Eneco

• Doet lekker mee (level 6)
  • 3 reacties
In het verleden heb ik bij E-on een contract afgesloten voor een periode van 3 jaar.
Tijdens de looptijd is E-on samengevoegd / overgenomen door Eneco.. Eneco zegt dat eerdere voorwaarden etc. een op een worden overgenomen c.q. uitgevoerd.
Een 3-jarig contract bij Eneco geeft recht op een gratis TOON. Mijn contract met Eneco is nog niet uitgediend. Het lijkt mij dat Eneco nu zo coulant moet zijn om mij alsnog een gratis Toon beschikbaar te stellen.

4 Reacties

Ik denk dat het ervan afhangt hoe lang de looptijd van je huidige contract is.
Ze zullen namelijk een nieuw contact met gratis Toon®️ willen afsluiten.
De vraag is of je dan je huidige (voordelige) kale energietarieven kunt behouden......
Ik denk het niet.....?
Tja,
Het contract beéindigen bij de overstap lukte ook niet, dus star van één kant?
Tja, zoals bekend: echt gratis bestaat niet.
Dat bij overstap dat niet lukte vind ik logisch en zou zelfs in je nadeel kunnen werken.
Vandaar mijn advies: kijk of je huidige contract opengebroken kan worden en fan nu met een (gratis) Toon®️.
Maar zoals gezegd: let op de tarieven dan!
Gewoon anders misschien zelf een Toon®️ kopen......
Het is een kwestie van rekenen.
Reputatie 5
Badge +2
Goedemorgen @L. Vis,

Leuk dat je interesse hebt in Toon!
We gaan graag voor je na wat er mogelijk is.

Ik kan je via de Community niet direct een aanbod doen. Hiervoor kan je terecht bij de afdeling voor verkoop, zij zijn bereikbaar via; 088 8955 955

Groet, Vincent

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen