Gezocht veldtesters Toon | Eneco Community
beantwoord

Gezocht veldtesters Toon

Reputatie 7
Badge +6
Beste forumleden,

We zijn onze testgroep voor Toon aan het uitbreiden. Graag willen we een aantal forumleden toevoegen aan deze testgroep. Je ontvangt dan als eerste alle updates en apps e.d. en je staat in direct in contact met de ontwikkelaars. het betekent wel dat je je huidige data kwijt bent, aangezien er een nieuwe Toon wordt geplaatst, ook zul je meer kans hebben op (kleine) bugs die er in zitten, ook is de omgeving minder stabiel waardoor de verbinding met het servicecenter vaker wegvalt e.d. Je betaalt uiteraard geen abonnementskosten aan Eneco wanneer je een van de testers bent.

Wanneer je geïnteresseerd bent, kun je je reactie hieronder achter laten, het aantal testers dat we zoeken is beperkt dus laat snel je reactie achter!

Groet,

Folkert
icon

Beste antwoord door Folkert 3 november 2015, 10:46

@Allen

Momenteel hebben we voldoende veldtesters. Bedankt voor de interesse! Mochten er meer veldtesters nodig zijn laat ik het jullie weten!

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

111 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
@Allen

Momenteel hebben we voldoende veldtesters. Bedankt voor de interesse! Mochten er meer veldtesters nodig zijn laat ik het jullie weten!
Als het nodig mocht zijn wil ondergetekende deel uitmaken van de Toon testgroep.
Reputatie 1
Ik zou zelf graag willen testen, maar ik denk dat mijn vrouw niet blij wordt als Toon niet perfect werkt.
Jammer; dus om de rust thuis te bewaren geef ik mij maar niet op.
Bij deze zeer geïnteresseerd. Wij hebben al behoorlijk wat domotica en verwachten binnenkort onze Homey.

Mogen we ook input leveren m.b.t het vrijgeven van de API?
Reputatie 7
Badge +6
@Allen

Ik heb de forumgebruikers die geselecteerd zijn een privébericht gestuurd. Ik wil iedereen nogmaals bedanken voor het aanmelden via dit topic en mocht er in de toekomst een een uitbreiding komen van het aantal veldtesters dan laat ik het uiteraard weten!
Waarschijnlijk krijgen wij een nieuwe toon geleverd. Onze toon heeft een probleem met zijn wifi module. Wij zijn dan toch onze data helaas kwijt. als toon gebruikers van het eerste uur willen wij meewerken aan de ontwikkeling van toon ! Kunnen we gelijk toon en de nest rookmelders als eerste testen;)
Reputatie 5
Badge +4
Aanmelding is reeds gesloten. Zie de reactie van Folkert 6 dagen geleden.
Reputatie 5
Badge +4
@J. Tielen

Ik begrijp je teleurstelling heel goed. Jammer dat het zo is gelopen. Naar mijn mening mag Eneco eerst wel eens goed kijken op welke versie Toon draait. Het was handiger geweest om eerst versie 3.2 af te wachten en dan de installatie in orde maken. Downgraden gaat helaas niet. Wat wel kan is je Toon omruilen met één die op versie 2.10.12 draait.
Maar ik zie nu dat ze dat niet van plan zijn te gaan doen, jammer.
Het was een prima mogelijkheid geweest om je tevreden te stellen
volgens mij.
Beste Foltert

Wil ook heel graag bij de testgroep
hallo,

zou een van de moderators mijn ingeschat verbruik naar de test-toon willen zenden? dan kan ik ook weer bedragen zien bij het verbruik
Reputatie 5
Badge +4
E.J.J.H. Peeters wrote:

hallo,

zou een van de moderators mijn ingeschat verbruik naar de test-toon willen zenden? dan kan ik ook weer bedragen zien bij het verbruik

Hoi Eric,

Dat moet in het geval van veldtester via Quby. Is bij mij ook het geval. Zit hier ook nog op te wachten.
HvM wrote:

E.J.J.H. Peeters wrote:

hallo,

Hoi Eric,

Dat moet in het geval van veldtester via Quby. Is bij mij ook het geval. Zit hier ook nog op te wachten.

hoi harro,

bedankt voor je bericht. morgen quby nog maar eens mailen dan.
Reputatie 5
Badge +4
E.J.J.H. Peeters wrote:

HvM wrote:

E.J.J.H. Peeters wrote:

hallo,

Hoi Eric,

hoi harro,

bedankt voor je bericht. morgen quby nog maar eens mailen dan.

Kim is er mee bezig, ik neem aan dat het ook voor jouw geldt.
Maar een extra berichtje kan natuurlijk geen kwaad!
denk dat jullie er wel genoeg hebben by now, maar zo niet.....
ik heb gisteren mijn 'normale' Toon ontvangen .
Ook ik ben wel in voor 't testen van nieuwe content tbv Toon.. Heb 'm sinds gisteren pas dus ik raak niet veel gegevens kwijt..! Mijn Toon is gekoppeld met Hue lampen.
Badge
Ook ik wil me graag aanmelden als testgebruiker.
Hallo,
Ik wil me bij deze aanmelden. Ben zelf ontwikkelaar van Domotica software en ben zelf ook van plan om met de TooAPI (als die beschikbaar is) uitbreidingen voor de Toon te maken.

Groet,
Rien
Ik meld me graag aan als Tester om de nieuwe Toon te proberen. Graag hoor ik of er nog voorwaarden/ wensen aan de deelname verbonden zitten.
Reputatie 1
Badge +4
Hallo hr. Folkert. Mocht ik een aanvulling zijn als tester bij Toon, dan ben ik beschikbaar en zeker als het zin heeft. Ik ben pas een paar dagen op het forum, maar heb ca. 2 1/2 jaar Toon van Eneco. Nee, het gaat mij niet om het geld van gratis abonnement, maar zie het meer als een waardering.
Mocht er nog plaats zijn heb ik er wel belang bij om te testen
Badge +1
Beste Volkert,

Ik ben al lang TOON gebruiker en wil graag aan een test mee doen.

Als dat nog kan, neem maar contact met me op.

Vriendelijke groet,

Gerrit Verdick
Folkert wrote:

Beste forumleden,

We zijn onze testgroep voor Toon aan het uitbreiden. Graag willen we een aantal forumleden toevoegen aan deze testgroep. Je ontvangt dan als eerste alle updates en apps e.d. en je staat in direct in contact met de ontwikkelaars. het betekent wel dat je je huidige data kwijt bent, aangezien er een nieuwe Toon wordt geplaatst, ook zul je meer kans hebben op (kleine) bugs die er in zitten, ook is de omgeving minder stabiel waardoor de verbinding met het servicecenter vaker wegvalt e.d. Je betaalt uiteraard geen abonnementskosten aan Eneco wanneer je een van de testers bent.

Wanneer je geïnteresseerd bent, kun je je reactie hieronder achter laten, het aantal testers dat we zoeken is beperkt dus laat snel je reactie achter!

Groet,

Folkert

Hallo Folkert

vandaag contract verlengt en zat nog over Toon na te denken. Als het zo is als wordt gezegd dat er geen kabels worden getrokken naar de huiskamer vanaf de meterkast wel een werkend stopcontact voor de Toon.
Dus ik wil wel in de test groep zitten hoor graag van je
Groet
Cock
Wil graag via deze weg.
laten weten dat ik graag test persoon wil zijn van de nieuwe toon.
Heb interesse
Reputatie 2
Badge
Hallo.

Als er nog plaats is wil ik me ook aanmelden bij het testteam

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen