Gezocht veldtesters Toon | Eneco Community
beantwoord

Gezocht veldtesters Toon

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

111 Reacties

Ik meld me graag aan als Tester om de nieuwe Toon te proberen. Graag hoor ik of er nog voorwaarden/ wensen aan de deelname verbonden zitten.
Reputatie 1
Badge +4
Hallo hr. Folkert. Mocht ik een aanvulling zijn als tester bij Toon, dan ben ik beschikbaar en zeker als het zin heeft. Ik ben pas een paar dagen op het forum, maar heb ca. 2 1/2 jaar Toon van Eneco. Nee, het gaat mij niet om het geld van gratis abonnement, maar zie het meer als een waardering.
Mocht er nog plaats zijn heb ik er wel belang bij om te testen
Badge +1
Beste Volkert,

Ik ben al lang TOON gebruiker en wil graag aan een test mee doen.

Als dat nog kan, neem maar contact met me op.

Vriendelijke groet,

Gerrit Verdick
Beste forumleden,

We zijn onze testgroep voor Toon aan het uitbreiden. Graag willen we een aantal forumleden toevoegen aan deze testgroep. Je ontvangt dan als eerste alle updates en apps e.d. en je staat in direct in contact met de ontwikkelaars. het betekent wel dat je je huidige data kwijt bent, aangezien er een nieuwe Toon wordt geplaatst, ook zul je meer kans hebben op (kleine) bugs die er in zitten, ook is de omgeving minder stabiel waardoor de verbinding met het servicecenter vaker wegvalt e.d. Je betaalt uiteraard geen abonnementskosten aan Eneco wanneer je een van de testers bent.

Wanneer je geïnteresseerd bent, kun je je reactie hieronder achter laten, het aantal testers dat we zoeken is beperkt dus laat snel je reactie achter!

Groet,

Folkert

Hallo Folkert

vandaag contract verlengt en zat nog over Toon na te denken. Als het zo is als wordt gezegd dat er geen kabels worden getrokken naar de huiskamer vanaf de meterkast wel een werkend stopcontact voor de Toon.
Dus ik wil wel in de test groep zitten hoor graag van je
Groet
Cock
Wil graag via deze weg.
laten weten dat ik graag test persoon wil zijn van de nieuwe toon.
Heb interesse
Reputatie 2
Badge
Hallo.

Als er nog plaats is wil ik me ook aanmelden bij het testteam
Kan ik nog mee doen Folkert
Wil graag als tester deelnemen
Lijkt me leuk om mee te doen

Folkert[/quote]
Ik meld me ook graag aan. Ben ict'r dus kan hopelijk ook meerwaarde verzorgen.

mvg
Nico
Reputatie 2
Badge +1
Als er nog mensen nodig zijn wil ik me ook beschikbaar stellen.
Wanneer er nog testers nodig wil ik mij bij deze aanmelden.
Als het nodig mocht zijn wil ondergetekende deel uitmaken van de Toon testgroep.
Als kritische gebruiker wil ik graag medewerken om toon zo goed mogelijk te laten functioneren.
Badge
Hier nog iemand die graag meetest en -denkt.
Als er nog plaats is kan ik nog mee doen Folkert
Badge
Graag wil ik ook meedoen.
Reputatie 7
Badge +7
Ik wil me ook graag aanmelden!

We zijn onze testgroep voor Toon aan het uitbreiden. Graag willen we een aantal forumleden toevoegen aan deze testgroep. Je ontvangt dan als eerste alle updates en apps e.d. en je staat in direct in contact met de ontwikkelaars. het betekent wel dat je je huidige data kwijt bent, aangezien er een nieuwe Toon wordt geplaatst, ook zul je meer kans hebben op (kleine) bugs die er in zitten, ook is de omgeving minder stabiel waardoor de verbinding met het servicecenter vaker wegvalt e.d. Je betaalt uiteraard geen abonnementskosten aan Eneco wanneer je een van de testers bent.

Wanneer je geïnteresseerd bent, kun je je reactie hieronder achter laten, het aantal testers dat we zoeken is beperkt dus laat snel je reactie achter!

Groet,

Folkert[/quote]
tuurlijk ik graag meedoen, laat maar komen
Badge
Goeie morgen Volkert!
Je mag mij ook op de lijst zetten.
Groeten,
Eric van Loon
Badge
Als er nog steeds plaats is wil ik me bij deze kandidaat stellen!
Reputatie 7
Badge +6
@Allen

Momenteel hebben we voldoende veldtesters. Bedankt voor de interesse! Mochten er meer veldtesters nodig zijn laat ik het jullie weten!
Badge
Jammer, wacht wel wanneer het nodig is