Gezocht veldtesters Toon | Eneco Community
beantwoord

Gezocht veldtesters Toon

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

111 Reacties

Ook ik ben geintresseerd mee te testen.
Badge +1
Ik wil ook wel hoor data weg is geen probleem en andre storingen
Ook ik ben geintresseerd voor het testen van de toon heb dit al vaker aan gegeven bij jullie zit zelf ook in de instalatie techniek alround ook regel technies
Reputatie 3
Badge
Via deze weg wil ik mij ook aanmelden voor de veldtest van Toon.
Reden hiervoor is dat Toon naar mijn idee regelmatig een aantal bugs in de release software heeft zitten.
Wat jullie van mij kunnen verwachten is een hele kritische blik op het functioneren van Toon.
Dat er tijdens de test wat problemen optreden neem ik graag voor lief evenals het verliezen van mijn geschiedenis.
In het ergste geval ga ik enkele weken bij mijn vriendin zitten als blijkt dat de thermostaat totaal niet meer werkt.
Hoi Folkert,

Uiteraard doe ik graag mee, dus zet mij maar op de lijst!!
Reputatie 7
Badge +6
@Allen

Leuk dat er zoveel forumleden zijn die als proefkonijn willen fungeren:$. Ik geef jullie namen door aan Quby, niet iedereen die zich gemeld heeft in dit topic kan meteen meedoen, maar bij een eventuele uitbreiding van het aantal veldtesters nemen we jullie uiteraard mee.
Reputatie 4
Badge +1
@Folkert
Kun je iets aangeven over de verdere gang van zaken?
Wordt iedereen door Quby benaderd of ze wel of niet als veldtester mogen gaan testen.
Ik wil me bij deze ook graag aanmelden.
Reputatie 7
Badge +6
@Robin

Quby zal alleen het aantal mensen dat ze nodig hebben benaderen, wanneer ze de mensen geselecteerd hebben laat ik het ook even weten aan de geselecteerden via pb, en geef ik het daarna aan in dit topic.
Ik meld me graag aan bij de groep veldtesters en werk graag mee aan nieuwe ontwikkelingen.
Ik wil graag meewerken als tester. Werk graag mee aan nieuwe ontwikkelingen.
Ik heb Toon met slimme meters en zonnepanelen en doe graag mee als tester.
Reputatie 7
Badge +6
@Allen

Ik heb de forumgebruikers die geselecteerd zijn een privébericht gestuurd. Ik wil iedereen nogmaals bedanken voor het aanmelden via dit topic en mocht er in de toekomst een een uitbreiding komen van het aantal veldtesters dan laat ik het uiteraard weten!
Zag de rookmelders komen op de mail dus giga enthausiast over de verdere toekomst en potentie van toon dus gelijk aangemeld voor het forum. Na een post en reply van brandje gelijk gezocht naar dit topic maar helaas net te laat :-(

Hopelijk komt er nog een nieuwe zoektocht naar testers
Mocht je nog iemand zoeken voor het Testen dan hou ik me aanbevolen.
Waarschijnlijk krijgen wij een nieuwe toon geleverd. Onze toon heeft een probleem met zijn wifi module. Wij zijn dan toch onze data helaas kwijt. als toon gebruikers van het eerste uur willen wij meewerken aan de ontwikkeling van toon ! Kunnen we gelijk toon en de nest rookmelders als eerste testen;)
Beste Folkert,

Wil graag deelnemen aan het tespanel.
Hoor het graag of ik geselecteerd ben.

Mvg, Arthur
Reputatie 5
Badge +4
Aanmelding is reeds gesloten. Zie de reactie van Folkert 6 dagen geleden.
Badge
Ik wil ook wel testen. Naar mijn idee kan er nogal wat veranderen/toegevoegd worden
Reputatie 7
Badge +6
@Allen

Leuk dat er nog steeds interesse is. Op dit moment hebben we voldoende testers via dit topic gevonden, maar wanneer we meer testers zoeken in de toekomst laat ik het zeker weten, het kan ook geen kwaad om je reactie in dit topic achter te laten maar ik kan niet beloven dat we op korte termijn meer testers nodig hebben.
Badge
Hey,

ik zou graag mee testen, al was het maar om toch ze zien wat mijn zonnepanelen leveren, toonzon gisteren geïnstalleerd maar de update komt pas over 4/6 weken 😕
zo mijn testtoon hangt aan de muur... nog meer veldtesters hier die de testtoon al aan de muur hebben hangen?
Reputatie 5
Badge +4
Ja hoor, hier hangt ie ook sinds gisteren. Was nog een heel gedoe. Kreeg de meteradapter niet aan de praat. Tenminste geen verbruik en opbrengst op Toon zichtbaar. Na enige keren uit Toon verwijderen en koppelen is het uiteindelijk gelukt. Ben nu de app aan het testen. Alleen die moet ik steeds weer opnieuw aanmelden, dat is de eerste bug...
hey harro,

met de installatie heb ik geen problemen gehad. alles verliep allemaal in 1 keer goed.
echter met de app heb ik meer problemen. kan nl niet eens inloggen blijft aangeven username or password incorrect. maandag maar even voor bellen of heb jij misschien nog tips?
Reputatie 5
Badge +4
E.J.J.H. Peeters wrote:

hey harro,

met de installatie heb ik geen problemen gehad. alles verliep allemaal in 1 keer goed.
echter met de app heb ik meer problemen. kan nl niet eens inloggen blijft aangeven username or password incorrect. maandag maar even voor bellen of heb jij misschien nog tips?

Als het goed is heb je vandaag daar een mail over ontvangen met een gewijzigde gebruikersnaam en wachtwoord. De gebruikersnaam en wachtwoord uit de eerste mail kun je niet gebruiken.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen