Geschat verbruik slechts €18 | Eneco Community

Geschat verbruik slechts €18

• 1 september 2015
  • 40 reacties
  • 796 Bekeken

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

40 Reacties

Volgensmij moeten wij ophouden met deze discussie; dit gaat niet de goede kant op.

@EvavdZ: graag nog een reply op je laatste opmerking:

@Mattie,

[..]
Ik heb nog geen aanvullende informatie over de verdeling van het termijnbedrag dat je ziet op Mijn Eneco. Zodra ik wel meer weet, verneem je het van me.

Ik ga er wel tussen uit, maar je reageert zo snel dat ik m'n tekst niet eens kan wijzigen; dus lees die laatste tekst nog even door.
Dit is de enige manier om het in 1 keer te regelen.
Suc6 ik duik er tussen uit, want kennelijk wordt het te verwarrend voor je!
Reputatie 7
Badge +6
@Mattie,

De inschatting die we hebben verstuurd zie je staan op Toon. Heb je anders de meterstanden voor mij? Dan kijk ik het nogmaals na en pas het dan wederom aan mocht het anders uitkomen.
Alvast bedankt!
Reputatie 2
Badge +1
@Mattie,

De inschatting die we hebben verstuurd zie je staan op Toon. Heb je anders de meterstanden voor mij? Dan kijk ik het nogmaals na en pas het dan wederom aan mocht het anders uitkomen.
Alvast bedankt!

Jazeker:
Stroom hoog: 31496
Stroom laag: 39869
Gas: 9278
@Mattie,

Alvast bedankt!

Jazeker:
Stroom hoog: 31496
Stroom laag: 39869
Gas: 9278

Kijk nu komen we ergens!
En dan zou ik over 3 maanden nog een keer de standen opgeven, want je woont daar sinds kort en dan pas heb je een juist beeld over je vermoedelijke jaarverbruik.
Reputatie 4
Badge +4
@Mattie,

Zoals ik vorige aangaf hebben we de volgende verdeling naar Toon verzonden: Elektra dagtarief 1000 kWh, Elektra nachttarief 1000 kWh, Gas 910 m3. Deze inschatting hebben we ook direct naar je Toon verstuurd, hij rekent nu met deze waardes. Dit komt overeen met een termijnbedrag van € 100,-. Met de standen die je nu doorgeeft kunnen we op dit moment nog geen berekening maken, omdat het ingeschat vebruik pas geleden is aangepast. Ik adviseer je om de standen bijvoorbeeld over 2 maanden nogmaals door te geven.

Graag informeer ik je ook nog over de verdeling van het termijnbedrag op Mijn Eneco. Mijn excuses dat ik hier nu pas op terugkom. Deze verdeling klopt. Je betaalt voor 1000 kWh dagtarief en 1000 kWh nachttarief € 2,57 per maand en voor 310 m3 gas € 63,69 per maand. Hierbij moet je rekening houden met de vermindering van de energiebelasting die met het elektraverbruik wordt verrekend. Ik hoop dat het zo duidelijk is.
Beste,

Sinds 2 oktober heb ik Eneco en sinds gisteren het abonnement van Toon.
Is het mogelijk om op de toon mijn geschatte maandelijkse termijnbedrag in te stellen die bij jullie bekend is, zodat ik kan zien of ik onder of boven dat bedrag zit met mijn verbruik?

Ik zie nu helemaal geen schatting.

Alvast bedankt!

Mvg Gerwin
Beste,

Sinds 2 oktober heb ik Eneco en sinds gisteren het abonnement van Toon.
Is het mogelijk om op de toon mijn geschatte maandelijkse termijnbedrag in te stellen die bij jullie bekend is, zodat ik kan zien of ik onder of boven dat bedrag zit met mijn verbruik?

Ik zie nu helemaal geen schatting.

Alvast bedankt!

Mvg Gerwin

De ingangsdatum is nog te kort geleden.
Vermoedelijk zullen de gegevens pas per 1 december beschikbaar zijn.
Reputatie 7
Badge +6
@G.W. Hertgers

Ik stuur de gegevens naar je Toon dit zou je over een tijdje moeten kunnen zien op je Toon.
Reputatie 1
@D. de Korte,

Dankjewel! De nieuwe waardes heb ik naar Toon verstuurd. Straks zie je ze verschijnen.

Hi Danielle,

Ik heb vandaag nog eens gekeken. Maar mijn ingeschatte waardes stroom/gas komen nog steeds op een maandbedrag van € 116,- gebaseerd terwijl ik dit had aangepast naar € 150,- is hier iets misgegaan of wordt de vrijwillige verhoging van het maandbedrag niet meegepushed naar de Toon?

of wordt de vrijwillige verhoging van het maandbedrag niet meegepushed naar de Toon?

Klopt!
Als je zelf een wijziging in je voorschot bedrag op Mijn Eneco doorvoert, dan wordt Toon niet automatisch daarvan op de hoogte gesteld.
Reputatie 1

of wordt de vrijwillige verhoging van het maandbedrag niet meegepushed naar de Toon?

Klopt!
Als je zelf een wijziging in je voorschot bedrag op Mijn Eneco doorvoert, dan wordt Toon niet automatisch daarvan op de hoogte gesteld.

Hi Ton (Brandje),

Nee snap ik. Daarom heb ik Danielle er vorige keer van op de hoogte gesteld. Echter, de berekening die er toen opnieuw in is gepushed had wel wat veranderde waarden t.o.v. oude situatie. Echter nog steeds toegespitst op het ''oude'' bedrag van € 116,- i.p.v. € 150,-.
Oké duidelijk!
Helaas gaat het pushen voor welke reden dan ook vaak mis cq lukt het niet de eerste keer.
Bij mij ben ik er een week mee bezig geweest.
Heb je wel een zachte reset gegeven? En kijk dan nog eens bij de I.
Reputatie 1
Heb je wel een zachte reset gegeven?

Yes, heb ik een dag later en een week later nog eens gedaan. Zelfs voor de zekerheid een harde reset gegeven, maar niks. Dus bij deze nogmaals de vraag aan Danielle of een andere Moderator of mijn nieuwe maandbedrag nog een keer kan worden gepushed 🆒
Reputatie 7
Badge +6
@D. De Korte

Het is aangepast de nieuwe waardes worden momenteel naar je Toon gestuurd.
Reputatie 1
Dank je @Folkert! Het is al aangepast, zelfs zonder zachte/harde reset 😃