Geen verbruik zichtbaar op Toon | Eneco Community
beantwoord

Geen verbruik zichtbaar op Toon


Badge
Op 3 september slimme meters gekregen, vanaf die dag geen verbruik meer te zien, (foutmelding C15) na twee telefoontjes met de helpdesk nog steeds geen oplossing, op 3 september al toegezegd dat ik een nieuwe stekker module krijg, op 14 september nog maar een keer gebeld waar de stekker blijft, er wordt er nog 1 verstuurd, nu 24 september nog steeds niets, hoe moeilijk kan het zijn ??
icon

Beste antwoord door mAiden 25 september 2018, 11:09

Het ontvangen van een nieuwe metermodule kan 10 werkdagen duren. (aanstaande vrijdag zou die van 14 sept binnen moeten zijn.)
Bekijk origineel

1 Reactie

Reputatie 7
Badge +8
Het ontvangen van een nieuwe metermodule kan 10 werkdagen duren. (aanstaande vrijdag zou die van 14 sept binnen moeten zijn.)

Reageer

    Cookiebeleid

    Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

    Accepteren Cookie instellingen