Geen verbinding met service centre | Eneco Community

Geen verbinding met service centre

  • 19 oktober 2016
  • 55 reacties
  • 975 Bekeken

Geef Toon®️ een harde reset en maak gelijktijdig je modem even stroomloos.

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

55 Reacties

@Brandje
@Folkert Jongens TOP Service van Eneco vandaag monteur langs geweest om een andere toon te installeren en tot nu toe heb ik verbinding met SC


Kijk dat is toch perfect!
Daarom is het ook zo van belang dat je na de standaard procedure, zoals aangegeven door de moderators, de klanten toegang aanzet, als dat lukt uiteraard.
Dan gaan ze apart met je verder.
In jouw geval schreef ik al dat het beter was de monteur langs te sturen.
Gelukkig is het dus zo opgelost.
Fijn weekend en bedankt voor de terugkoppeling!
Reputatie 1
@Brandje
@Folkert Jongens TOP Service van Eneco vandaag monteur langs geweest om een andere toon te installeren en tot nu toe heb ik verbinding met SC
Reputatie 4
Badge +4
@Cemo,

We hebben je gegevens. 🙂 Het komt in orde!
Reputatie 1
@Folkert

Top! Maar heb je mijn gegevens? Of kan ik naar je toe mailen?
Reputatie 7
Badge +6
@Cemo

Ik wacht even tot vanmiddag, mochten we dan nog steeds niet je Toon hebben kunnen benaderen, dan geef ik een monteur opdracht je Toon te vervangen.
Reputatie 1
@Folkert

Hoe gaat het nu veder?kom een monteur langs?
Reputatie 7
Badge +6
@Cemo

Ik vraag de softwarebeheerders hier naar te kijken voor je.
Reputatie 1
Dat hoop ik ook Brandje ben al een tijdje mee bezig alvast bedankt
Oké 4 meter mag geen probleem voor WiFI opleveren.
2,4 is de frequentie waar jouw modem het WiFi signaal op uitstuurt.
Als je dit niet weet, dan snap ik wel dat je m'n vraag over de kanaal instelling niet reageert.
Dan wordt alles wel lastig. Hopelijk kan Folkert morgen op afstand nog het eea regelen.
Misschien dat Folkert een monteur kan langstduren.
Reputatie 1
Wat bedoel je ermee?@Brandje
Reputatie 1
@Brandje de afstand is 4mter en ik snap niet van die 2.4ghz
Reputatie 1
@Folkert ik heb zo juist via hotspot geprobeerd en het is geluk maar het duurt maar 5min en toen verbreekt de verbinding met SC maar wel gewoon verbonden met internet ik begrijp helemaal niets meer van
Oké een harde reset op Toon®️ dus.
Dus Toon®️ via de ketelmodule 1 minuut stroomloos gemaakt?

Hoeveel meter hangt Toon®️ van het modem af?
Op welk kanaal stuurt je Ziggo modem het 2,4 GHz signaal uit?
Staat het op Auto? Kies eens kanaal 6
Heb je de hotspot methode die Folkert voorstelde uitgeprobeerd?
Reputatie 1
Op mijn toon gelijktijdig modem stekker uit gehaald@ Brandje
Softreset op wat?
Reputatie 1
@Barndje ik heb ubee modem van ziggo na de grote storing van twee weken geleden begon de ellende pas @Folkert zojuist soft resset en hij was voor een half uurtje verbonden met SC nu valt het weer uit hij is wel met internet verbonden zou je even na kinnen kijken groet Cemo
Eigenlijk ben ik bang dat @Cemo een KPN V8 modem heeft................
Reputatie 7
Badge +6
@Cemo

Wij kunnen helaas niet met je meekijken in je Toon wanneer je Toon offline is. Kun je eens proberen om een hotspot te maken met een mobiele telefoon en dan kijken of Toon wel met deze hotspot verbind?
Reputatie 1
ok bedankt Brandje
Reputatie 1
Kan een van Moderator mij aub helpen
Tot nu toe geen reactie van Folkert
Helaas, ik hoopte dat hij vanmiddag nog zou reageren.
Niet gelukt dus en zal je tot morgen moeten wachten.
Reputatie 1
Tot nu toe geen reactie van Folkert
Begrijpelijk!
Volgens mij is Folkert nog online; hopelijk schiet hij je nu snel te hulp!!
Reputatie 1
Bedankt Brandje heb hem nu aangezet hopelijk word het snel geholpen word een beetje radeloos van
Hallo Brandje, heb de modem ook gelijktijdig met ketelmodule eruit gehaald 1min gewacht maar geen resultaat heb zovaak gedaan maar nog steeds geen verbinding met SC

Duidelijk, dan moet je bij menu/support de externe klantentoegang aanzetten.
Dan kan een moderator op afstand je Toon®️ controleren en dat levert dan problemen op zonder SC en wellicht dat je displaycode nog gevraagd wordt.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen