Geen verbinding met service centre | Eneco Community

Geen verbinding met service centre

  • 19 oktober 2016
  • 55 reacties
  • 986 Bekeken


Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

55 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
@Cemo

Ik wacht even tot vanmiddag, mochten we dan nog steeds niet je Toon hebben kunnen benaderen, dan geef ik een monteur opdracht je Toon te vervangen.
Reputatie 1
@Folkert

Top! Maar heb je mijn gegevens? Of kan ik naar je toe mailen?
Reputatie 4
Badge +4
@Cemo,

We hebben je gegevens. 🙂 Het komt in orde!
Reputatie 1
@Brandje
@Folkert Jongens TOP Service van Eneco vandaag monteur langs geweest om een andere toon te installeren en tot nu toe heb ik verbinding met SC
@Brandje
@Folkert Jongens TOP Service van Eneco vandaag monteur langs geweest om een andere toon te installeren en tot nu toe heb ik verbinding met SC


Kijk dat is toch perfect!
Daarom is het ook zo van belang dat je na de standaard procedure, zoals aangegeven door de moderators, de klanten toegang aanzet, als dat lukt uiteraard.
Dan gaan ze apart met je verder.
In jouw geval schreef ik al dat het beter was de monteur langs te sturen.
Gelukkig is het dus zo opgelost.
Fijn weekend en bedankt voor de terugkoppeling!