Geen status verbruik op Toon | Eneco Community

Geen status verbruik op Toon

• Doet lekker mee (level 6)
  • 3 reacties
Hallo

het is nu eind januari en ik heb nog steeds geen status verbruik op mijn toon.
Ik dacht te lezen dat er een update zou zijn om dit op te lossen , hoe staat het daar mee?

groet

9 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hallo

het is nu eind januari en ik heb nog steeds geen status verbruik op mijn toon.
Ik dacht te lezen dat er een update zou zijn om dit op te lossen , hoe staat het daar mee?

groet

Hallo,

Wat zonde dat het ingeschat verbruik niet meer zichtbaar is. Ik heb een kleine aanpassing gedaan, waardoor dit in de loop van deze dag weer zichtbaar moet zijn op Toon.

Groet, Audrey
Beste Audrey,

Sinds Januari hebben wij geen statusverbruik op onze Toon staan.
Graag zouden we deze functie weer op het display zien!

Mvg Chelina
Reputatie 5
Badge +3
Beste Audrey,

Sinds Januari hebben wij geen statusverbruik op onze Toon staan.
Graag zouden we deze functie weer op het display zien!

Mvg Chelina

Hoi Chelina,

Wat zonde dat het ingeschat verbruik niet meer zichtbaar. Ik zorg ervoor dat we de informatie opnieuw naar Toon 'pushen'. Wil je dit later vandaag op Toon controleren?

Groet, Audrey
Ik zie hier dat er meer waren met het probleem ingeschat verbruik. Bij mij is dit al een tijdje niet meer zichtbaar. Is hier iets aan te doen?

Groet, Rob
Reputatie 5
Badge +3
Hoi @Robbies Toon,

Bedankt voor je post! Ik heb het ingeschatte verbruik opnieuw naar jouw Toon verstuurd, binnen 24 uur hoort dat zichtbaar te zijn.

Groet,

Rodney
Beste medewerker

Tot nu toe heb ik nog steeds geen beeld op de Toon met ingeschatte verbruik.
Graag zie ik dit spoedig op het scherm.
Heb hier eerder over bericht en hoop dat het deze keer wel lukt.

Groetjes chelina
Reputatie 5
Badge +2
Goedemorgen @Stout,

Goed dat je hier op terug komt. Geen verbetering geweest sinds de reactie van mijn collega?
Voor de zekerheid heb ik de gegevens opnieuw aangevuld.

Je Toon draait ook nog niet op de laatste software, het kan geen kwaad die nu binnen te halen en te installeren,
Zie titel, ik zie in verschillende forums dat het hier gemeld kan worden zodat het opgelost wordt
Reputatie 5
Badge +5
@C.Pieters goed dat je ons dit laat weten via het forum. Ik heb jouw vraag verplaatst naar een bestaand topic over dit onderwerp 🙂 Het actueel ingeschat verbruik heb ik doorgestuurd naar jouw Toon.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen