Geen info bij status verbruik | Eneco Community
beantwoord

Geen info bij status verbruik


Hallo,

ik zie de laatste maanden geen status verbruik op mijn Toon, ik heb alle apparatuur al spanningsloos gehad en ook de Toon gereset.
Wat kan/moet ik nog meer doen om deze gegevens weer zichtbaar te krijgen?

Groet,
Peter
icon

Beste antwoord door TinaC 14 februari 2019, 12:05

@P. van der Meulen

Welkom op de community. Toon zonder status verbruik is niet ideaal. Helemaal niet in deze periode. Ik heb het ingeschatte jaarverbruik opnieuw naar Toon gestuurd. Binnen 24 uur is het zichtbaar.

Groeten,
Tina
Bekijk origineel

3 Reacties

Hoi Peter,

Ik denk dat je daar verder zelf niets aan kan doen/verhelpen.
Morgen zal een moderator ongetwijfeld je ingeschatte jaarverbruik even opnieuw naar je Toon®️ pushen en dan zal je issue wel over zijn.
Reputatie 5
Badge +1
@P. van der Meulen

Welkom op de community. Toon zonder status verbruik is niet ideaal. Helemaal niet in deze periode. Ik heb het ingeschatte jaarverbruik opnieuw naar Toon gestuurd. Binnen 24 uur is het zichtbaar.

Groeten,
Tina
Hallo Tina,

bedankt voor deze handeling, ik zal morgen controleren of ik weer zicht heb op mijn status verbruik.
Mocht dit niet zo zijn dan zal ik het laten weten.

groet,
Peter

Reageer

    Cookiebeleid

    Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

    Accepteren Cookie instellingen