Geen activatiecode ontvangen. | Eneco Community
beantwoord

Geen activatiecode ontvangen.

  • 5 oktober 2019
  • 1 reactie
  • 85 Bekeken

Goedendag,

De installatie kon van de week door de monteur niet afgerond worden door het ontbreken van een juist Wi-Fi signaal. Inmiddels is deze wel aanwezig, maar wij hebben helaas geen activatiecode doorgekregen van de monteur en is eveneens niet per welkomstmail/post ontvangen.

Hoop op een moderator die ons per PB verder kan helpen.

Mvg,


Vreugdenhil de Bruijne
icon

Beste antwoord door Emel 5 oktober 2019, 13:29

@Vreugdenhil de Bruijne

Welkom op het forum 🤗. Wat leuk om te lezen dat je gebruik gaat maken van Toon. ik heb je een privé bericht gestuurd met de activatiecode. Je kan nu de Toon activeren en koppelen. Heel veel plezier met het gebruik van Toon 😉.

Fijn weekend, Emel
Bekijk origineel

1 Reactie

Reputatie 5
Badge
@Vreugdenhil de Bruijne

Welkom op het forum 🤗. Wat leuk om te lezen dat je gebruik gaat maken van Toon. ik heb je een privé bericht gestuurd met de activatiecode. Je kan nu de Toon activeren en koppelen. Heel veel plezier met het gebruik van Toon 😉.

Fijn weekend, Emel

Reageer