Forum vervuild door TOON | Eneco Community

Forum vervuild door TOON

• 17 september 2014
  • 9 reacties
  • 696 Bekeken

Reputatie 2
Badge
  • Lekker op st(r)oom (level 13)
  • 233 reacties
Beste TOON gebruikers. Ik begrijp heel goed dat jullie erg enthousiast zijn over TOON en dat jullie graag willen dat TOON nóg beter wordt.

Echter vind ik dat het forum wel erg overspoeld wordt door berichten over TOON. Deze berichten verschijnen ook nog eens in verschillende subfora die verder niets met TOON van doen hebben.
Daarnaast is er een nieuwe community opgericht speciaal voor TOON liefhebbers en gebruikers: "vrienden van Toon". Daar kan ook iedereen over Toon discussieren.

Mijn vraag en tevens oproep is dan ook aan alle vrienden van Toon om de vragen en discussies over Toon te verplaatsen naar de nieuwe community.

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

9 Reacties

Reputatie 4
Badge +2
Hallo Reinoud,

Dank voor je reactie. Toon is inderdaad een populair onderwerp op het forum. Sinds kort heeft Toon zijn eigen plek binnen het forum: Vrienden van Toon. Het is wel zo dat alle topics op Vrienden van Toon ook zichtbaar zijn op Eneco Forum, zo houden we de wisselwerking optimaal.

Om ook genoeg ander nieuws te lezen kun je gebruik maken van de filters op de homepage van het Eneco Forum. Zeker onder de 'forum categorieën' zijn ook Producten en diensten en Duurzame energie belangrijke onderwerpen waar veel over gesproken wordt. De moderators en ik zullen er op letten dat de Toon onderwerpen ook netjes in de Toon categorie vallen, zodat iedere categorie de juiste topics bevat.

Wees daarnaast ook vrij zelf een topic te starten over een onderwerp dat jou aanspreekt.
Reputatie 2
Badge
Beste Stefan,

Bedankt voor je snelle reactie. Het is natuurlijk lastig om alles te stroomlijnen, zeker wanneer het om een forum gaat. Ik opende vanochtend een berichtje genaamd "gasmeting". Blijkt dit ook weer over Toon te gaan. Dit staat onder "stel je vraag". Soms word ik gewoon een beetje moe van Toon...Je kunt dit echter niet voorkomen, maar een beetje meer structuur wat betreft de Toon-berichten stel ik wel op prijs.

Naast deze (kleine) ergernis ben ik erg te spreken over dit forum. Er worden interessante onderwerpen besproken en ook de discussies zijn vaak goed en constructief. Dus ik blijf hier regelmatig terug keren 😃
Hoi reinoud,

Inderdaad vervuiling, want ons forumlid @claudio had het onderwerp om 09:00 uur voor de 2e keer geplaatst.

Had je dat niet gezien, want ik heb nu een moderator verzocht de 2 topic's samen te voegen en onder de juiste noemer te plaatsen..................
Reputatie 4
Badge +2
Fijn te horen Reinoud!
Sorry ervoor had het verkeerd geplaats en wou het verwijderen maar wis niet hoe het moest.
Nogmaals Sorry
Reputatie 2
Badge
@Claudio. Er valt jou niets te verwijten hoor (dus excuses aanvaard :)). Jou bericht had ik als voorbeeld gebruikt. Zo zijn er wel meer berichten die niet direct op de juiste plek staan. En wat is nou de juiste plek voor je bericht? Want je stelde immers ook een vraag, dus je keuze voor die rubriek is best logisch. De vraag had ook betrekking op Toon. Dus dan past hij ook bij Toon...tsja. Wat is dan de juiste rubriek? Zelf denk ik dan Toon, omdat de vraag gericht is op het gebruik van Toon en geen algemene vraag is. Maar goed, dat is mijn mening.
Sorry ervoor had het verkeerd geplaats en wou het verwijderen maar wis niet hoe het moest.
Nogmaals Sorry

Hoi claudio,

Dat was toch geen doodzonde; ik heb de moderator gevraagd jouw 2 topic's gewoon samen te voegen en dat was een fluitje van een cent!
Ik ga even verder kijken in het nu actieve topic, want je zou na je werk daar verder reageren.
Reputatie 4
Badge
Ik denk als meer mensen eerst de zoekfunctie van het forum gebruiken er ook minder vervuiling is.
De meeste tot nu toe vragen zijn al eerder eens geweest.

Misschien kan dat door middel van een push bericht kenbaar gemaakt worden bij het eerste bezoek van het forum?
Een rare reactie is dit.
De plaatser van dit topic wist zelf al dat hij een 2e topic startte, maar wist niet hoe hij dat moest verwijderen.
Dus heb ik een moderator even gevraagd dit op te lossen/samen te voegen.
Maar was het niet:@