vraag

Fibaro rookmelder icoonje op Toon?

• Ontdekker (level 5)
  • 2 reacties
Ik heb vandaag een Fibaro rookmelder FGSD-002 gekoppeld aan mijn Toon maar vind het inzicht van de status nog wat onduidelijk. Wanneer ik via het menu naar rookmelders ga dan zie ik mijn gekoppelde melder staan met een batterij status van 100%. Betekent dit dat de rookmelder gekoppeld is en "zijn werk" doet?

Ik heb wat zitten spelen met koppelen en ontkoppelen en dacht dat ik tijdens het koppelen een keer gezien had dat er een icoontje voor de rookmelder naast het duimpje verscheen. Dat icoontje zie ik nu niet meer. Zou dit wel zo moeten zijn? Wanneer ik de B-knop 10 sec. ingedrukt hou verschijnt er op Toon wel een blauw scherm met "Testmelding", dus ik ga ervan uit dat de melder gekoppeld is.

Zijn hier ook mensen die de Fibaro gekoppeld hebben aan Domoticz via een Z-stick AeonLabs? Ik kan de melder niet toevoegen als node helaas 😞

1 Reactie

Met die Testmelding heb je dus al gecontroleerd dat de werking goed is.
Als je rechtsboven geen icoontje ziet is een normale situatie.
De statusmelding van 100% en eerdere test geeft inderdaad aan dat de koppeling tot stand is gebracht.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen