vraag

Eneco verhoogt prijs abonnement voor slimme thermostaat met twaalf euro per jaar (Topic gesloten, bezoek ons nieuwe Toon Forum https://forum.toon.nl/)

EduardNL
Badge
Dus in plaats van 3,50 gaan we 4,50 per maand betalen, Ik wil dit helemaal niet omdat ik helemaal geen interesse hebt in het aansturen van licht en ander randapparatuur.

Ik betaal voor de updates en wil dit zo graag houden , of van mijn abonnement af.

Ik weet dat het niet veel is, maar een prijsstijging van 29% ?
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

7 Reacties

mAiden
Reputatie 4
Badge+3
Aangezien dit over Toon gaat. Toon heeft een tegenwoordig een eigen platform, deze is te vinden op: http://forum.toon.nl/

Om antwoord te geven op je reactie : het Abbonement is maandelijks opzegbaar. Met inachtneming van de 31 dagen opzegtermijn.
Brandje
Reputatie 4
Badge+7
Hoi Eduard,

Die keuze heb je niet; gewoon opzeggen dus!
EduardNL
Badge
Dit is ook een toon rubriek, dus hij staat hier goed.
Brandje
Reputatie 4
Badge+7
EduardNL wrote:

Dit is ook een toon rubriek, dus hij staat hier goed.

Nu nog wel, maar een moderator zal morgen ongetwijfeld OOK verwijzen naar het andere nieuwe topic, net zoals de banner op de pagina.

Ook zal dit topic dan gesloten worden!!
EduardNL
Badge
Waarom 2 fora's? deze is toch goed genoeg?
Brandje
Reputatie 4
Badge+7
Simpel, omdat het onderdeel Toon is afgesplitst!
Zie de eerdere uitleg op het forum.
Nu is er dus een overgangstijd en wil de community eigenaar graag dat je het nieuwe forum, puur voor Toon-zaken gebruikt.
Dus dit forum wordt voor Toon zaken binnenkort gesloten!!

Vandaar dus de duidelijke banner boven en onder deze pagina.
DeniseMR
Reputatie 2
Badge+1
Beste @EduardNL,

Sinds ruim een maand hebben we de Toon Community gelanceerd. Heb je vragen, opmerkingen of een storing met Toon dan kan je hier terecht. Topics over Toon worden om deze reden op de Eneco community gesloten. Heb je wel een Eneco gerelateerde vraag, opmerking of klacht dan zit je hier helemaal op de juiste plek.

Ik zie je graag op de Toon Community terug!

Groet, Denise