Eneco app voor Windows phone | Eneco Community
beantwoord

Eneco app voor Windows phone

• 16 december 2014
  • 54 reacties
  • 2237 Bekeken

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

54 Reacties

Dat zou je inderdaad zo kunnen denken. Al eerder is vele malen medegedeeld door een moderator dat er voor alsnog geen Win applicatie komt.

Heeft alles te maken met de doelgroep; Androit en Apple hebben nu eenmaal meer gebruikers......

Als je de zoekfunctie gebruikt, zie je dat via een omweg er wel mogelijkheden zijn.
Die mogelijkheid wordt wel als omslachtig betiteld.
Voel me gediscrimineerd dat er nog geen toon app op Windows Phone is. Als je als ondernemer iets aanbiedt zoals toon behoor je zorgen dat ieder operation systeem gebuik kan maken van de dienst die verleend wordt. Vind dat eneco hierbij tekort schiet.
Reputatie 4
Badge
Beste Jeroen Timmerman,

Hartelijk welkom op het forum en bedankt voor je bericht. Ik vermoed dat je doelt op de Mijn Eneco-app. Wat dat betreft kan ik vrij duidelijk zijn: momenteel is deze nog niet beschikbaar voor Windows en tablet en de kans dat dit op korte termijn wel gebeurt, is niet heel groot. Uiteraard valt het niet uit te sluiten dat het in de toekomst nog beschikbaar komt, maar vooralsnog staat dat dus niet op de rol.

Groet Martijn
Welke App bedoel je?
De App Toon op afstand is via de webversie prima met Win-Phone te bedienen.